![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste Vw-ers,
Bij deze zet ik mijn golf 3 te koop mocht ik er een goeie prijs voor krijgen dan gaat hij de deur uit. Gegevens: Motor: 1.6 8v Km stand: 198.000 km Opties: Stuurbekrachtiging, open dak (handbediend) Heb de auto paar maanden geleden gekocht met gebroken distributieriem, de cilinderkop is er af geweest en gereviceerd. Tevens zit er ook een nieuwe distributie riem op. De auto gaat weg op de 17 inch velgen, met goeie banden, die op de foto's staan velgen zijn nog redelijk netjes. Ook zit er een 60/40 verlaging bij met nieuwe schokdempers deze zitten er alleen nog niet onder. De auto heeft wel een paar minpuntjes: - Deuk in kofferklep, en plastic afdekking over de kentekenverlichting mist. - De bestuurdersstoel is niet netjes meer, zit een gat in de wang en hij is smerig. - De uitlaat is lek maar die word van het weekend gefixt. - Er zit een barst in de voorruit aan de passagierskant Voor de rest rijd de auto perfect. Hij is nog gekeurt tot 19-05-2009. Bij interesse kan je een pb sturen. En dan niet geheel onbelangrijk de Prijs is 1650 euro zoals hij op de foto's te zien is, deze prijs is overigens wel bespreekbaar. http://www.mijnalbum.nl/Album=VP4Z4SM6 Last edited by TimMK1 : 11-09-2008 at 10:28. |
|
||||
|
||||
![]() Up prijs is bespreekbaar.. Inruil ook mogelijk
|
|
||||
|
||||
![]() Up.... prijs verlaging naar 1650 euro evt ruil van een fatsoenlijke golf 2 rond 1990 met bijbetaling natuurlijk
|
|
||||
|
||||
![]() Up!!
|
|
||||
|
||||
![]() Up..