|
|||
|
|||
Bekende passat VR6 (jettaracing)
|
|
|||
|
|||
voor die er heen willen....houd rekening met motor revisie ....
|
|
||||
|
||||
Is het wel die van Wytze? Hij had er toch elec. ramen in? Of word ik nou gek....???
|
||||
|
||||
Jij wordt gek, dit is hem wel.
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 Last edited by Arnaud : 19-07-2008 at 22:10. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja je word ouder Ed ik ken mijn eigen auto's wel ....is trouwens de oude van sytse ..wytze.. alberto ...kerel uit meppel ....enz enz |
|
||||
|
||||
Oké dan, ook weer duidelijk.
|
||||
|
||||
Wat mag je niet zien op de foto van het blok? Of vindt de verkoper roze gewoon mooi
|
||||
|
||||
is volgens mij gewoon een foutje tijdens het opslaan van de foto....
Ik heb dat ook wel eens gehad.
|
||||
|
||||
Verrek ja ,dat is mijn oude trouwe vr'retje !
Niet echt duur trouwens ,want de auto is nog steeds in nette staat heb m twee weekjes geleden nog even bekeken ,toen stond ie geparkeerd in de westereen ! Al zijn de audi velgen er wel ondervandaan trouwens .... Motortechnisch is het waarschijnlijk wel raadzaam om toch even te kijken naar de olielekkage bij de kop (lekte bij mij ook al een heel klein beetje) en de kleprubbers /zuigerveren werden ook al ietsje minder ,want al je overschakelde of afremde op de motor en dan weer optrok wilde er wel een blauw wolkje achter uit de uitlaat ontsnappen ! Km stand klopt wel trouwens ,en de ketting van de Distributie is vervangen bij 179.000 km ,vogens mijn informatie . O,ja het luchtfilter is een gewoon autostyle filtertje hoor ,gekocht op MIVW meeting 2 jaar terug Ik vond het iig een erg fijne auto ,voor de 2 jaar dat ik er in heb gereden !
|
|||
|
|||
motor is warm geweest volgens informant ...zonder water gereden ...
volgens mij is ie wel duur ....was niet zo goed als voor heen daarom heeft sytze hem ook weggedaan Last edited by Alberto : 21-07-2008 at 09:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
mmmm ,dan word het een ander verhaal natuurlijk ,maar een vr6 motor is het duurste ook niet meer gelukkig .(tenminste ,als je het erzelf weer in kan bouwen) Maar al met al word het dan wel weer een duur project ...
|
|||
|
|||
Leuk om z,n auto in te ruilen .
Zal de volgende koper blij mee zijn . |
|
||||
|
||||
hij is al verkocht
|
|||
|
|||
Quote:
iemand die z'n ding koopt ...gaat daar toch naar kijken ? olie en water is teminste wel waar ik als eerste naar kijk olie dopje ff los ...water dopje ff los ... |
|
|||
|
|||
ja hoor daar kan je aan zien dat ie te warm is geweest
|
|
||||
|
||||
Tsja..een 2e hands auto kopen is altijd een beetje een gok toch?
|
|||
|
|||
Quote:
Niet gelijk maar je kan wel een idee krijgen .....olie in het water ...water in de olie ....Als ie dat niet heeft ,dan ga je ff verder gaat kijken ....laat je hem vaak de motor even draaien Zie je witte of blauwe rook uit de uit laat komen bij het starten ..... Zie je dan nog geen bijzonder heden ....ga je ff stukje rijden Tot de motor warm goed warm is ...onder weg kijk ik dan meestal of er ook druk in het systeem komt of zo ....enz enz Dacht dat iedereen dat wel wist die een auto koopt Quote:
En voor wie wat inruild ook ..... Last edited by Alberto : 26-07-2008 at 08:26. |
|
|||
|
|||
Komt maar heel zelden voor dat je een auto koopt waar je helemaal niks aan hoeft te doen...
Willen ze je vaak wel doen geloven maar mijn ervaring is anders. En idd., gewoon uitkijken . |