|
|||
|
|||
tittenteller monteren
goeiedag
ik ben bezig met de ombouw van mijn 85' cabrio met de motorcode (ex) naar een GTI motor (eg). ik heb toen een complete gti cabrio gekocht, en hier zit een super mooie dachboard in met titteteller. en deze wil ik natuurlik in mijn cabbie. vandaag geprobeert hem erin te zetten, maar hij komt tegen beugels aan waarmee het oude dach mee vast zit dit is het oude en dit het nieuwe wat erin moet komen moet ik de beugels weg halen of moet dit gewoon gaan passen. iemand hier ervaring mee. oh ja heeft iemand een stroomschema van een 80'gti (eg) graag hulp gevraagt. mvg roy |
|
||||
|
||||
Schema's staan op dit forum in het topic "golf 1 elektriciteitsschema's",zowel carburatie- als injectiemotoren. downloaden en deze uitvergroten. Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Beugels van het nieuwere type dashboard zijn wat langer als die van het oude type dashboard, wanneer als je het oude wil monteren zal je de beugels moeten inkorten.
|
|||
|
|||
Gaat je andere teller in de bingo?,zo ja dan heb ik intresse.
|
|
|||
|
|||
Quote:
als het passen gaat wel, alleen het lampje van het grootlicht is kapot. en toen ik laats het dach gedomteerd had en alleen de klokken er n had gezet voor un stukje te rijden deed de klok het niet. mvg roy |
|
|||
|
|||
zoow
de tittenteller zit er mooi in. en heb de stroom schema's gevonden. ik heb alles nu aan het lopen, behalve kan de aansluiting niet meer vinden voor de aanstuuring van de brandstof pomp, ( die onder de tank). ook zit ik met de vraag; als ik een opvoerpomp monteer, heeft deze een aparte aanstuuring, of werk deze op de stroom die het vollter niveau controleert? mvg roy |