![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi allemaal,
nou zit het zo, op het kenteken van mijn corrado staat een 1tje omdat in het verleden een keer deel 3 verloren is geweest. alleen nou vind ik dat 1je op m'n kentekenplaat niet echt mooi staan, dus daarom mijn vraag: zou het problemen opleveren als ik dat zwarte 1tje van mijn platen afpoets? ![]() ik had de zoekfunctie ook al even gebruikt maar kon zo snel niks vinden hierover. dus daarom maar een nieuw topic geopend. ik hoor het graag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() afpoets???
![]() en ik neem aan van niet, wat op dat moment rij je met een vals kenteken rond, op bekeuringen, en parkeerbonnen etc. zien/noteren ze dan ook dat 1'tje... en als jij dat er dan niet op hebt staan, ben je gewoon illegaal bezig Met of zonder 1'tje is het gewoon een compleet ander kenteken ![]()
|
||||
|
||||
![]() het staat er nog wel, maar de verf is gewoon afgesleten...
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, toevallig alleen van dat 1'tje
![]() en ziet de trajectmeting en flitspalen dat ook dan? dat de verf eraf is? of krijg je dan gewoon die bekeuring niet binnen? ![]() alleen een parkeerwachter of agent zit er zo dicht op dat hij het 1'tje wel kan zien... mijn tip: gewoon lekker laten zitten, wees blij dat het geen 2,3,4 of 5'je is ![]()
|
||||
|
||||
![]() waarom zon drukte maken over dat 1tje.. is toch niet zon schande?
Vind het eerste sneu staan als ik een weggepoetst eentje zie, maar goed dat is mijn mening. Daarnaast rijd je dan idd met een ongeldig kenteken rond. |
|
||||
|
||||
![]() Geen porum zo`n extra getal op je kenteken. Platen zijn standaard ook al lelijk genoeg.
Mijn Polo heeft ook duplicaatcode 1, maar geen 1 op de platen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is het niet meer verplicht hoor, het moet wel juist op je kentekenpapieren staan, maar niet meer op je platen, dat hoeft ook niet meer bij de keuring te kloppen.
Helaas zijn er nog steeds agenten die dat niet (persoonlijk) goedkeuren en dat wil nog wel eens tramalant geven. Ik heb het ook maar horen aan waaien, nagel me er niet op vast ![]() Hajee weet er vast meer over ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
precies ...is niet meer verplicht jou groene golf 2 had ook een duplicaat code 1 op het kenteken Martinus maar geen 1 op kenteken |
|
||||
|
||||
![]() als je geflitst o.i.d wordt, krijg je de bekeuring echt wel in huis, met of zonder het 1-tje. Kenteken blijft toch hetzelfde, het is niet zo dat je de letter/cijfer-combinatie veranderd.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oké dan weet ik nu in ieder geval dat ik dat 1tje eraf mag poetsen zonder dat ik er problemen mee zou krijgen ![]() nu nog even zien hoe ik dat zwarte eraf ga krijgen ![]() iedereen bedankt. |
|
||||
|
||||
![]() thinner
|
|||
|
|||
![]() commedant , polijst middel
|
|
||||
|
||||
![]() oké, bedankt voor de snelle antwoorden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het gaat er toch juist om dat als je platen gejat worden (en iemand anders ermee geflitst word) Jij zelf niet de bekeuringen van die gozer krijgt??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() remmenreiniger werkt ook prima... (wel eens gedaan met de auto van een klant, per ongeluk)
|
||||
|
||||
![]() Is het niet mooier nieuwe platen te bestellen, zijn niet al te duur, want het is er ook in geslagen als ik me niet vergis..
|
||||
|
||||
![]() kan je dan als een je een duplicaatcode op je kenteken hebt wel platen "zonder" bestellen??
dan is dat idd misschien wel de netste oplossing ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het eéntje valt onder de zgn. 'lastenverlichting' welke is doorgevoerd bij de APK. Met andere woorden; het is geen afkeurpunt meer voor de APK echter staat oom agent wel in z'n recht wanneer je bij een contrôle op de bon geslingerd wordt. Vergelijk het maar met het inbouwen van een 6-cilindermotor in een 4-cilinder gekentekende auto: geen APK-afkeur, volgens de wegenverkeerswet wel!
|
||||
|
||||
![]() Nou hij is eraf hoor, gisteravond nog even gedaan
![]() ![]() is veel beter zo, al zeg ik it zelf ![]() |
|
|||
|
|||
![]() maar kan je nu dan als je een 1tje op je platen heb weer nieuwe platen bestellen zonder 1 en waar kan dat dan
|