|
||||
|
||||
heldere koplampen met kruis
Bestaan de heldere koplampen met draadkruis voor een polo 2, met de ronde koplampen?
|
||||
|
||||
Nee
Draadkruis bestaat wel (marke: eigenbau), maar heldere lampen zijn tot nu toe nog niet geleverd. Er zijn wel foto'kes te vinden van heldere lampen, maar dat waren heldere golf lampen die 'zogenaamd' pas gemaakt waren, maar dat paste helemaal niet.. er was elders al eens een topic over: http://www.steilheck.nl/cgi-bin/for...=204;hl=heldere
|
|
||||
|
||||
Quote:
das godverdomme wel zo'n groot bedrijf volgens mij, je wilt niet weten op hoeveel specsheets ik dat tegenkom
|
||||
|
||||
Quote:
Ja inderdaad! Is dat een duits bedrijf ofzo? |
|
||||
|
||||
heb wel rond met zwart kruis gezien ,maar heldfer nee ,niet zover ik kan beoordelen van 6 hoog
|
|||
|
|||
Jammer dat ze er niet zijn voor de Polo 2
|
|
||||
|
||||
dan zal ik zo moeten blijven rondrijden met de originele koplampen
iedereen bedankt voor de reacties
|
||||
|
||||
Nix moet.
En wat is er jammer aan het niet beschikbaar zijn van troep voor de Polo? Als ze bestonden reed iedere pukkel met die dingen rond, dus dan is het speciale er ook meteen af.
|
|
||||
|
||||
idd een golf wordt je met plastic mee dood geknuppeld ,polo 2 is tupperware wel te vinden maar niet zo lelijk