|
||||
|
||||
Classicweek Los Angeles USA
Afgelopen week terug gekomen van 10 BIZAR toffe dagen in Los Angeles.
Ieder jaar draait het een week lang om maar een ding: Volkswagens. Deze week wordt de classic-week genoemd en naast enkele shows zijn er veel open huizen bij de VW-shops en veel BBQ feestjes bij bekende en minder bekende vw-fanaten Ik heb zo'n 750 foto's op www.volksfahrer.nl gezet... enjoy! Samen met Martijn (aircooled.nl logeerde wij bij een amerikaanse vriend van mij. Deze had de ochtend na aankomst al een Barndoor klaar staan voor mij om naar de Pomona Swapmeet te rijden :twisted: Ook Leon (volksaddiction en zijn vriendin (romy) loogeerde op dat adres Op Pomona staan veel VW's maar ook zat Amerikanen... De eerste echte VW-show is de cruisenight bij Nicks Diner: Zulke vriendelijke mensen die amerikanen : OCTO is een spijlbus meeting met wel 300 bussen! Mijn favoriet van de show: Zondag is de CLASSIC show... de afsluiter. Passend vervoer :shock: Überdikke auto's Verder nog een dikke mustang gehuurd :lol: :twisted: En vreemde "dingen" gezien onderweg: :shock: :? |
|
||||
|
||||
Die chick op die step is echt een ONTZETTEND lelijk mormel..foei dat dat daar zomaar mag rond rennen/rijden.
hahaha Gr Ronnie Super mooie foto heb je gemaakt daar..
|
||||
|
||||
Ziet er weer kick uit kerel!!
Toch mss wel eens de moeite waard zo een trip te maken...Zie je meteen eens wat andere vw's :-) grtz, Vic
|
||||
|
||||
En dan te bedenken dat die Yanken Graag naar duitsland willen gaan om leuk vw spul te zien Ik heb ze toen maar uitgelegd dat het tegen zal vallen.
Tijdens min Trip naar de Sema was er een cruise bij een vw dealer en heb mijn ogen uitgekeken. |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
qua aircooled OK, maar de waterscene is hier toch wel iets hoger qua kwaliteit en vooral volume.
|
||||
|
||||
wat een unieke ervaring om daar te zijn. wat een kwaliteit auto's!!
Mooie foto's as usual!!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Het is zeker heel apart om daar te lopen. De scene is zo groot en men stopt er zo veel geld in. |
|
|||
|
|||
issy is weer helemaal entousiast.zoals ik al vertelde ,ik ga misschien in okt. en je vertelde me over een über geile show in okt.ik ben ff de naam van de show kwijt. help me ff.c-ya issy.
|
|
||||
|
||||
ziet er erg mooi uit, coole foto's weer!
groeten hj |
|
||||
|
||||
*kwijl*
|
|
||||
|
||||
Was ook mijn favoriet!
Ik was nooit zo'n samba-fan maar deze (en een ritje in een Bardnoor samba) hebben dat wel verandert! Het mooiste aan de bruine vind ik dat het zo een fabrieks kleuren combi zou kunnen zijn. Zo subtiel! En dan het interieur |
|
||||
|
||||
Mooie foto`s Erwin...die Samba is idd heul erg vet!
En die blonde...oeff
|
||||
|
||||
Vette shit maat!!
|
||||
|
||||
die bruine is echt super...
maar goed weekje gehad zo te zien! en nogmaals:erg mooie foto's gemaakt |
|
||||
|
||||
Ziet er echt super uit zeg!
Lijkt me ook wel wat om een keer heen te gaan
|
||||
|
||||
Weer hele fraaie pics Erwin! Super verslag weer. Wat voor filter had je op je camera zitten?
|
||||
|
||||
Quote:
Zoiets Last edited by volksfahrer.nl : 18-06-2008 at 22:21. |