|
||||
|
||||
LowRat
Hoi, ik ben Earde, 20 jaar, en kom uit Boelenslaan, Friesland.
2 weken geleden heb ik een '89er Golf in ratstyle gekocht. Dr ligt een 1,8 8v met een vbak van een mkIII diesel in. Ff wat fototjes. Inmiddels zitten dr (onofficiële) blauwe kentekenplaten op. Ik heb nog wat plannetjes met de Golf, maar dat lezen jullie wel als het zover is. Grtz Earde |
|
||||
|
||||
Welkom op forum!
Is deze auto niet van iemand op dit forum geweest?
|
||||
|
||||
Thnx.
Weet niet of ie hier ook zit, heb hem gekocht via vwforum (of is dit vloeken in de kerk? ) |
|
||||
|
||||
welkom hier ziet er wel gelikt uit ik zal hem wel en keer spotten want boelenslaan licht hier vlakbij.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zag ik hem laatst staan bij autoshop v/d laan in Drachten.. kan dat kloppen? Erg leuke auto!
Greetz Marten. |
|
||||
|
||||
ja vorige eigenaar hangt hier ook rond. maar had toen nog geen westy's erin zitten.
|
||||
|
||||
mooie golf..
die grill is supper! |
|
||||
|
||||
Die westy staat hem zeker goed!
Leuke sticker ook op je achterklep raam! Ben benieuwd naar je plannen.
|
||||
|
||||
Thnx iedereen!
@ Martez: klopt ja. Ik zag jou trouwens gistermiddag de Kaden opdraaien, supperdikke einser!
|
||||
|
||||
Mooie auto ben ook zeer benieuwd naar de plannen...
|
||||
|
||||
Wel een toffe bak!!!
Heb jij zelf die velgen opgemaakt? Hoe maak je zo'n rood randje er op? Kwast? stikker? Ben erg benieuwd. Greetzzz
|
||||
|
||||
Danke!
Helaas, velgen zaten er zo onder. Ik denk dat het gewoon met een kwastje gedaan is ja, maar zeker weten doe ik het niet. Ze zeggen dat de vorige eigenaar hier ook zit, geen idee wat zn forumnaam is.
|
||||
|
||||
Updateje: heb andere bumpers.
Volgens mij heb ik ze van Femme gekocht. Heb de trekhaak afgeslepen en de kentekenplaathouder daar geplaatst, wil nu voor nog een onderlipje. Fototjes:
|
|||
|
|||
veeeel beter zo die dunne bumpers !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
ziet er gaaf uit zo met die dunne bumper.. ik heb nog zo'n onderlip ligge..
weet niet waar je vandaan kom mag je voor 10 euro ophalen.. de onderlip is nog te zien op de foto''s van de 1e pagina van het ''voorstel topic'' (huismuis ben ik) verder egt gaaf bakkie en die dunne bumpers staan idd vele malen beter.. grtz huismuis |
|
||||
|
||||
Ben al een tijdje niet meer online geweest, dus maar weer even een update.
De 14" lm zijn omgeruild voor 13" 8j staaltjes, en ik heb n onderlip. Hier ff een fototje fan op het flowerdome event. Heb vanavond een stuk oud koper in mn auto gefabriekt. Vind t zelf wel geslaagd.
|
||||
|
||||
Hehe, kun je zo nog wel fatsoenlijk rijden met die zwiepstok?
|
||||
|
||||
ik wilde net gaan posten hoe deze auto vooruit is gegaan na aankoop, totdat ik die "zwiepstok" zag
(toch geen compensatie drang hoop ik?) |
|
||||
|
||||
Heej welkom hier op het forum!! Rijdt nou fijn met die schakelstok
|
||||
|
||||
Ghehe, nee heb niks te compenseren.
T schakeld wat anders, maar zeker niet minder.