|
|||
|
|||
golf 1 rubbers
Ik zoek:
Achterklep rubber Deurrubber deurdeel (de langste rubber) Instaplijst Liefst in brabant dan kom ik het ff ophalen... Zal vanavond ff checken welke kant, maar mocht je wat hebben dan reageer maar vast! Groeten Arco 06-48401422 Last edited by arcomk1 : 06-05-2008 at 18:57. |
|
|||
|
|||
rubbers
Quote:
Arco, Ik heb een aantal rubbers liggen die jij zoekt, instaplijst heb ik ook. Alles af te halen ik Kruisland, nabij Roosendaal gr Carlo |
|
|||
|
|||
Carrosserierubber voor de instap heb ik inmiddels gevonden...
Carlo, kan je me even je mobiele nummer sturen via privebericht, dan bel ik je ff! Groeten Arco |
|
|||
|
|||
1
1
|
|
|||
|
|||
Dit is wat ik nog zoek... Bovenste is een deurrubber, helaas is de mijne bij het verwijderen in stukken gescheurd, dan nog een raamlijst en rubber op de foto. Heb je die toevallig liggen? Zo ja dan pb maar een prijs en dan kom ik ze dit weekend ff ophalen.... |
|
|||
|
|||
Nog steeds gezocht, heeft een beetje haast omdat de auto zondag van de spuiter terug komt en ik hem wil opbouwen
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk niet, maar ik vraag het toch
passen rubbers van een golf 2? Deuren zijn niet precies hetzelfde maar het komt een heel eind in de buurt toch net als de achterklep misschien iets korter maken omdat een golf 2 waarschijnlijk langere rubbers heeft of ben ik erg dat ik dit vraag |
|
|||
|
|||
Nee had ik ook al bedacht... Deurrubbers komen in de verste verte niet overeen, is compleet anders. Achterkleprubber heb ik op de sloop van een golf 2 gehaald onder het motto van 'past het niet dan zien we wel' en dit blijkt gewoon 100% passend te maken!
Andere rubbers ga ik vanavond voor naar een kerel die zegt dat hij ze allemaal heeft in goede staat! Zodra het gelukt is post ik dit hier ff, tot die tijd dus eigenlijk nog op zoek |
|
|||
|
|||
Gisterenavond in Roosendaal bij een kerel het setje opgehaald, dus dit topic mag dicht, ik ben voorzien!
|