|
||||
|
||||
ons mk1 project.......
hallo allemaal met marcel en joann
wij zijn in het bezit van 3 vw`s en bij deze wille wij ons mk1 project laten zien. zo hebbe wij hem gekocht.een golf 1 op kenteken een 1.1 maar we hadde hem met 1.6 pierburg cabr. de wagen liep niet echt lekker omdat de 1.6 was aan gesloten met de kabelboom van de 1.1.dus we miste echt het 1 en ander.dus wat niet uit kon blijven is dat heel het boeltje ermee stopte. gelukkig kwam ik via via bij jeroen(alias bolku)en die rade me aan om er een 2h motor in telegge.dus zo doende zijn we zelf begonnen met het strippe van de auto voor de kabelboom en het nieuwe blok. strippe van de binnenkant. oude kabelboom helemaal weg. wat dingentjes verandere aan de nieuwe kabelboom. zelf ben ik in die tijd bezig geweest met het uitbouwen van het oude blok met mijn maatje. het was best wat werk. het viel wel even tege voor de eerste keer maar hij kwam eruit. na bloed zweet en trane. daarna ben ik zelf voor de eerste keer ook alles aan het schure en plamure geweest. zo was hij. na wat plamuren.schuren de spuitplamuur. toen hebbe we het weekend daarop een compressor gekocht,nieuwe spuitpistool enz.en na een zondag schuren en af doen.heb ik hem in de lak gezet. na de blanke lak hebbe we hem uit gepakt en goed late drogen.voor de eerste keer vind ik het reseltaat niet tege vallen. dat weekend daarop hebbe we hem wat in mekaar gezet en vervoert naar jeroen. . jeroen zou fotos maken van zijn werk dus zodra ik die krijg zet ik ze in het topic. gr. marcel en joann |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bobine is wel leuk
Succes met de rest van het werk
|
||||
|
||||
Quote:
he dank je ja het blikje paste precies |
|
||||
|
||||
ook alweer iemand waarvan de letter N soms weigert op het toetsenbord....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Leuk project
En inderdaad de grammatica even checken
|
||||
|
||||
Quote:
dank je. tis nog veel werk maar we komen er wel. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die blikkies passe al jare precies
|
|||
|
|||
Quote:
Had 12jaar geleden die dingen ook al om de bobine van mijn mini 1300 weber. Leuk om ze nu weer te zien. |
|
||||
|
||||
Quote:
oude dingen blijven terug komen ey |