|
||||
|
||||
Mijn Santana!
Er is al heel wat gebeurd, maar altijd in 'project'-status
kocht m in juni07 van chrispy. helaas niet meer zo mooi als ie was op deze foto Hij moest natuurlijk iets omlaag, en dat is gebeurd. maar het benzinemotortje slurpte teveel voor mijn buidel, en diesel rijdt nou eenmaal beter (voor dieselhaters, het is tóch waar!). na wat kleine dingetjes zoals raamslingers vervangen, verlagen, originele avus 14" velgen, krijtbordverf op motorkap (ja ik heb de groene nog) en dobbelstenen aan de spiegel, moest er toch echt een dieselblokje komen. van mp een passat TD gekocht, 230k gedraaid, dus nieuw. iets teveel werk voor apk, dus ombouwen hier staat ie wat hoger, ik krijg mn gespierde borstkas niet lekker onder zo'n lage auto geschoven motor eruit, iemand kopen? 1,6 DT met 5bak 3M... leegte, lekker de ruimte... om je draadbomen te verwisselen... hels karwei, maar het zit na heel wat gepiel wat lief, de TD (51kw) valt netjes op zn plekje de lelijke passat moet nog kaalgeplukt, en kan dan naar het oud ijzer.. iemand nog onderdelen nodig van een 1987 passat sedan??? PM!! ik zal in dit topic nog wel wat veranderingetjes etc posten. voorlopig rijdt ie heerlijk, en hoeft er niets dringends te gebeuren. nog 1 vraagje, welke temperaturen reageert een sensor uit een 1,6 benzine (dt) blok op? en op welke temp die van een turbodiesel (sb)? want die van de benz zit er nu in... werkt prima, maar als het slecht is moet ie natuurlijk vervangen!
|
||||
|
||||
Prachtig! Heb ooit vroeger in zo'n auto meegereden, was altijd een genoegen. Je ziet ze niet zoveel meer....
|
||||
|
||||
vind het nog steeds een geweldige kleur voor een santana