|
||||
|
||||
Heerenveen 30mrt
Vanmiddag even naar heerenveen geweest met de golfjes was wel ff mooi het weer was opzich best te doen kleine sputtertjes en een stevig windje en kijken maar . een paar fototjes .
Het is misschien een beetje zelf bevlekking , HIER HET VOLKSFORUM ALBUM: http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=123
'it was acceptable in the 80's --------------------------- -Jetta- The (Great White) one Mn jetta 1 cleanen jetta 1 -jetta- It's the five letter word. Last edited by Tjaap : 30-03-2008 at 16:36. |
|
||||
|
||||
Owww, die blauwe
|
|
||||
|
||||
Enkele foto's:
Kan wel weer 's maar dan met wat iets meer animo...
|
||||
|
||||
ben ook even geweest met de daily
was wel frisjes. volgens mij op terugweg heeft de kachelradiateur t begeven. (tsja moet t gereedschap maar weer uit de kar) johan |
|
||||
|
||||
ik zal even een album aanmaken.. Ernst belde dat hij er ook verzeild was geraakt en veel foto's ging maken..
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk al waar ken ik die van Last edited by Alberto : 30-03-2008 at 17:07. |
|
|||
|
|||
Was wel even gezellig, waren toch wel redelijk wat autotjes viel me niks tegen.
|
|
||||
|
||||
Hadden ze die kleur in de aanbieding daar in het noorden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, ja, nu is hij vol met mijn enorme bijdrage Eerst even bij Split geweest en wat "bruin" spul gehaald Lekker onder het genot van een bakkie koffie staan ouwehoeren met Split, nog bedankt voor de spullen overigens! Rare 2tone hoofdsteunen. En daarna speciaal helemaal uit Brabant naar de meeting Weer was iets minder maar gelukkig scheen in Brabant wel de zon toen we terug waren |
|
||||
|
||||
Was ff bliksembezoek vanuit Brabant ja...
Was weer goeie rit naar Friesland!!! grtz..Vic
|
|||
|
|||
zo te zien een leuke meeting geweest.
|
||||
|
||||
Quote:
ja.. hij zei over de foon, ik heb een camera bij me en sta in heerenveen, maak alvast een album aan... komt ie terug met 6 pics.. hopen maar dat de rest het album nog wat vult.
|
||||
|
||||
Ik wist niet eens dat er een meeting was . Jammer, anders was ik ook wel even langs gekomen. Zijn leuke foto's bij
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Zo zie je maar . in friesland kom je nooit voor niks
Viel me trouwens niet tegen. Aangezien veel mensen van niks wisten. En het vies koud weer was. We waren nog niet weg of de Wet op de brommer kwam ook langs (politie) Last edited by Alberto : 30-03-2008 at 19:35. |
|
||||
|
||||
Heb nog even een kijkje genomen in Assen bij het viaduct
http://www.youtube.com/watch?v=vKnM0B_p42g Zodeju, daar rijden soms idioten bij
|
||||
|
||||
Leuke meeting! Foto's volgen morgen
Last edited by Ebut : 30-03-2008 at 22:48. |