|
|||
|
|||
te koop mk2 1.6 voor 175 euro!!!! verkocht! aan mezelf
Ik heb te koop :
Een mk2 golf 1.6 Automaat!!!! Bouwjaar 1987. Kleur donkerblauw mooi dof. Met verlagingsset er los bij dempers en veren. Geen apk wel nagekeken alleen geen co gemeten en geen remtest gehad. Goede banden. Goede automaatbak. Gewoon goede auto niet nieuw wel hard. Geen zin meer om 3 de auto als rat te maken. Prijs 175 euro Geen foto's mogelijk !!!!!!! Reactie kan even duren ivm geen internet Last edited by vento tdi : 22-03-2008 at 14:10. |
|
|||
|
|||
Waar staat ze?
|
|
||||
|
||||
Ja, ik ben ook benieuwd waar ze staat. Pb me anders even je nummer.
|
|
||||
|
||||
ik gok regio nijmegen
|
||||
|
||||
Dat hoop ik... Zou wel erg makkelijk zijn ;-)
|
|
|||
|
|||
klopt ja
|
|
||||
|
||||
Ja, post dan gelijk even je nummer... Nu weet ik nog niet hoe ik contact op moet nemen. Mail me anders even op royvanlaanen@chello.nl...
|
|
|||
|
|||
hey mail me effe je mobielnr,want ik heb er belang bij
|
|
||||
|
||||
Hey, ik was eerder...
|
|
|||
|
|||
gereserveerd met optie 1 roy16vg60
Last edited by vento tdi : 16-03-2008 at 16:16. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik nog eerder Maar regio nijmegen is iets te ver |
|
|||
|
|||
niemand?
|
|
||||
|
||||
wat nou niemand?? je had 3 geinterreseerden en je schreef gereserveerd????
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is nou de realiteit, over de mail is iedereen geinteresseerd in foto's (heel belangrijk!), min prijs etc, maar er is niemand geinteresseerd de de auto of onderdelen. |
|
||||
|
||||
Is ook nog gereserveerd voor mij. Ik ga vanavond kijken... Ik houd woord hoor :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Altijd?
|
||||
|
||||
Jij doelt op laatst met die Golf 1... Die heb ik in 1 geheel verkocht... Maar goed, in dat opzicht geef ik jou gelijk. Door drukte is de communicatie daaromheen niet geheel soepel verlopen...
|
|
||||
|
||||
guys, hou het on-topic
|
|
|||
|
|||
en vandaag niks gehoord...........................
|
|
||||
|
||||
Heb toch echt zoals afgesproken Wesley de hele avond op je telefoontje gewacht... Je zou bellen als je rond 8 uur bij je loods was... Denk dat je dat vergeten bent dan :-)
|