|
||||
|
||||
foto's vento's van leden
Hallo.
Ik heb een vraag, ik zou gaarg van alle leden die met een mk3 rijden graag een foto hier op de topic willen zie? Ik begin met mij zelf. Last edited by Tjaap : 23-12-2008 at 01:03. |
|
|||
|
|||
Hier de mijne , zelfde kleur als jou.
met 15 inch ATS velgen: met 16 inch velgen : met 17 inch RS4 : |
|
|||
|
|||
dit is mijn vento
|
|
|||
|
|||
he mauce ziet er goed uit man met die ATS cub velgen
|
|||
|
|||
POLO GT THANX ,
maar wanneer kun je me auto nah polijsten ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Strakke vento hoor!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
vento van tento is echt leuk
zeker als je hem in het echt ziet ik zag hem op een meeting in lichtenvoorde langs me rijden netjes hoor en vento van vento is ook erg leuk lekker laag
|
|||
|
|||
Quote:
aankomend weekend?!
|
||||
|
||||
Quote:
Laat die van jouw nou eens zien
|
||||
|
||||
De mijne dan ook maar ff. Nog op winterwheels; ik heb nog niks passends gevonden...
|
|
|||
|
|||
mijn bescheiden ventootje
|
|
|||
|
|||
ik heb een gt staat nu alleen bij de spuiter. was tijd voor een extreem makeover
|
|
||||
|
||||
Ik zie hem vanzelf verschijnen ?
|
|
||||
|
||||
Goed, hier is mijn daily Vento. Ik heb 'm van Ratfink overgenomen. Hij heeft 'm al een paar keer te koop gezet en elke keer had ik de sterke drang om 'm te kopen Ik heb altijd een zwak gehad voor z'n auto.
Inmiddels heb ik een nieuwe VR6-lip eronder gezet en nieuwe koplampen gemonteerd. Er komen nog wat wijzigingen aan, maar dat zien jullie tzt wel.
|
||||
|
||||
Oopsss....beetje oversized, dat fotootje
|
||||
|
||||
Quote:
Wat heb je met de oude VR6 lip gedaan? Ik zoek er nog 1 voor weinag met werk desnoods.
|
||||
|
||||
Quote:
Kan niet groot genoeg zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik gegeven aan een Vento rijder die mij daar een hele lekkere wijn voor heeft gegeven, die drink ik nog steeds sinds ik er achter ben gekomen dat ze die bij de Konmar verkopen Was niet veel meer van over hoor
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb er waarschijnlijk nog wel een voor je maar dan moet je wel ff wachten tot dat er bij mij mijn nieuwe bumper op zit. hij staat nu bij de spuiter en hij moet voor de wörthersee tour helemaal klaar zijn dus duurt niet lang meer. |