|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Speedline Fiat velgen 16 duim 950 euro voor alles, Zijn herboord , met springbouten ,
Compleet dichte Fiat Velgen, maat 6,5 op 16 duim steek 4x98 ET 22 gaten zijn lichtjes uitgedraaid. in nieuwstaat , met Dunlop SP 9000 banden in maat 195/40-16(hebben 2000 km gereden dus als nieuw) , met spring bouten en 2 adapters van 2cm.... Zie foto's
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Hier op de wagen [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Weg wegens verkoop wagen . Prijs 950 euro voor alles . Tel 0495/87.22.16 |
|
||||
|
||||
banden ook los te koop?
|
|
||||
|
||||
Zijn de velgen ook los te koop? Misschien t3freak de banden en ik de velgen als we het over de prijs eens kunnen komen??
Gr Thijs
|
||||
|
||||
Ik snap de advertentie zelf niet helemaal (heb zelf geen interesse, maar gewoon even ter verduidelijking).
1. De velgen hebben allemaal 4x98 maar zijn ook omgeboord en hebben dus ook 4x100; 2. Twee velgen worden gemonteerd met behulp van schuifbouten; 3. De andere twee velgen worden gemonteerd met behulp van de twee adapters. Dat begrijp ik uit je verhaal, maar volgens mij heb ik het nu niet goed begrepen, of toch wel? |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze niet omgeboord, die extra gaten zitten gewoon in de velg?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat staat er in de titel, maar of het waar is? |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn de boutgaten gewoon iets groten geboord, begrijp ik er dan weer uit.
|
|
||||
|
||||
Kijk nou eens.. je ziet toch 8 gaten in de velg zitten, of niet soms ??
|
||||
|
||||
Dat klopt, maar waarom dan adapters en schuifbouten?
|
|
|||
|
|||
hebben alle fiat wielen 8 gaten waarvan 4 voor de bouten op de flens zitten twee bouten gedraaid met daar op en zoekertje lees puntje voor het wisselen van de wielen en het vast houden van de schijf....
|
|||
|
|||
Hey,
@Jazzblue : Gij zit juist . Dus , de velgen zijn lichtjes uitgedraaid maar niet genoeg voor de steek 4x100.Daarom het systeem met de springbouten.Achteraan kwamen de velgen te ver naar binnen en omdat we toch spoorverbreders nodig hadden hebben we adapters gepakt. Denk dat nu alles duidelijk is . @:T3Freak en Tieske Jetta : Ik moet er 950 euro van hebben als jullie overeenkomen mogen ze apart weg |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Topic mag dicht , velgen zijn verkocht
|