|
|||
|
|||
Wie o wie kan er een 2E motor fatsoenlijk afstellen
Zoals de titel al zegt zoek ik in de regio limburg iemand die mijn 2l gt fatsoenlijk kan afstellen.... en dan bedoel ik de ontsteking.... tot ongeveer 2500/3000 toeren gebeurt er bitter weinig en daarna begint de auto pas fatsoenlijk te trekken... ook het verbruik is niet misselijk met mijn gti haalde ik makkelijk 1 op 13/14 nu haal ik met pijn en moeite 1 op 10.... wie o wie......
|
|
||||
|
||||
WEALER Heerlen
|
|||
|
|||
Als het probleem opgelost is, kun je dan de oorzaak hier melden?
Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
|
|||
|
|||
wealer...... nooit van mijn leven wil wel iemand die verstand heeft van auto's.... ik heb hem al bij 2 garage's laten afstellen en het word niks... Andere oplossingen kan ik niet bedenken... ik heb de luchtmassameter al een gewisseld/lambdasonde/temp. sensors...
|
|
||||
|
||||
--------------------------------------------------------------------------------
wealer...... nooit van mijn leven wil wel iemand die verstand heeft van auto's.... Hahaha blijkt dat andere garage's het beter weten dus !!!! Of is het al opgelost ??
|
|||
|
|||
hahhaah nee dat niet maar heb met vorige auto's al andere ervaringen gehad met wealer.... met nieuwe auto's kunnen ze er wat maar met een verbouwd vw exemplaar kijken ze je al scheef aan als je binnen komt...
|
|
|||
|
|||
niemand die iemand weet in het zuiden....
|