|
|||
|
|||
Jabog60
Hoi, denk laat ik toch maar meedoen aan het voorstellen.......
Ik ben Jan Bos van de Peppel Woonachtig in het mooie plaatsje Ingen in de Betuwe. Heb een eigen bedrijf in de Landbouwmechanisatie en het restaureren van oldtimer tractoren. Tevens heb ik een magazijn met gebruikte Golf 1 en Golf 2 onderdelen. Ben 30 jaar oud............en nog steeds serieus verslaafd aan VW. Heb nu nog steeds in mijn bezit, Golf 1 GTI G60 en de welbekende blauw Golf 2 GTI G60 (met de 17 inch BBS'n). En sins kort een Porsche 993 cabriolet. Mijn daily is een Mercedes ML van de zaak. Heb nu nog staan voor de handel o.a. nette Caddy 1 ,Golf 1 GTI,Audi80 cabriolet. Foto's volgen............. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar die caddy 1, alle info is welkom, mag via PM
|
|
||||
|
||||
Heyyyyy Jan Bos maatje
hoe ist ermee ?lang niet gezien! Groeten Jasper
|
||||
|
||||
Welkom! Ben benieuwd naar de foto's
|
||||
|
||||
haha foto's zien we wel komen |
|
|||
|
|||
mooie wagenpark heb je.
welkom op het forum.
|
||||
|
||||
Hey ouwe Limbo..;
Hier ff een fotootje van je MK2: Groeten uit Dinxperlo |
|
|||
|
|||
Wilkommen in ons midden.
Heb je echt een magazijn golf 1 en 2 mmmmm heb je ook eeh die plastic kapjes voor op de raamstijl naast de voorruit? Greetz Erik p.s. mijn wagenpark is ook leuk. |
|
||||
|
||||
Quote:
die blauwe golf heb je toch van een jongen uit spijkenisse?? want volgens mij is dat diegene die daar links bij die zilveren golf 3 staat.
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 31-01-2008 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Jan,
Hoe is het??? Ik sta op de foto bij je auto te kijken. ( die ik bijna wilde kopen ) Het blijft toch echt een mooie Golf II!!!! Ik spreek je wel weer een keer op een meeting..en wel een hand geven he!! Last edited by theowob : 31-01-2008 at 23:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die golf 3 bedoel je |
|
||||
|
||||
Quote:
staat er toch??
|
||||
|
||||
Quote:
Nee die blauwe golf is van de Topicstarter en bestuurder. |
|
||||
|
||||
Die jongen die naast de grijze Golf III staat, was de vorige eigenaar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat snap ik wel, maar volgens mij zaten hier eerst tsw velgen onder. ben nog eens bij deze auto wezen kijken in spijkenisse. de toenmalige eigenaar had ook nog een zilveren vr6 en was volgens mij een half buitenlandse jongen maar dat weet ik niet zeker meer
|
||||
|
||||
Van wie hij ook is geweest....... hij is Mooi
|
||||
|
||||
Quote:
nu wel ja, |
|
||||
|
||||
erg mooi ding
|
|
||||
|
||||
Jan ouwe heikneuter hoest met de vrouwtjes??