|
|||
|
|||
Lupo met TH-Lines/Leder & Alcantara..
Bij deze gooi ik mn Lupo in de bingo omdat ik een andere auto op het oog heb.
Algemeen: -JazzBlue Pareleffektlak -999cc/37kW motor -46.000km gelopen -APK tot 29-01-2009 (op de dag van plaatsing van deze advertentie gekeurd dus) Ophanging: (originele ophanging zit erbij) -FK schroefset (slechts paar maandjes oud! met bon/garantie) Velgen en Banden: (originele velgen zitten erbij) -Schmidt TH-Line Volledig gepolijst met vergulde boutjes, ventielen én vergulde naafkapjes. Voor: 8j x 14 et18 met 195/40 Continental SportContact (nog geen 1000km op de banden) Achter: 9j x 14 et18 met 195/45 Dunlop SP9000 (nog geen 5000km op de banden) Exterieur: -Heldere knippers -Achterruitenwisser verwijderd en plexiglas dopje daarvoor in de plaats Interieur: -Porsche 928 stoelen professioneel overgetrokken met nappaleder en echte alcantara met custom made stoelframes -Originele 2-zits achterbank proefessioneel overgetrokken met nappaleder en echte alcantara -Alle deurpanelen professioneel overgetrokken met nappaleder en alcantara -Hoedenplank professioneel overgetrokken met leder en alcantara -Raid 28cm stuur Leder met gepolijst center en Porsche claxondop (originele driespaaksstuur met airbag ook erbij) -Nappalederen pookzak met lederen Porsche pook -Zwarte Lupo GTI dakhemel -Zwarte handvaten, zonnenkleppen, brilhouder en binnenverlichtingsunit van een Lupo GTI Audio: -Pioneer DEH-P77MP MP3 autoradio met o.a 3 RCA uitgangen Minpunten: -Voorbumper en linkervoorscherm moeten voor het mooie gespoten worden Vraagprijs: €6500 zonder velgen. Met velgen erbij kunnen we wel een mooie deal maken denk ik.. €7000 all-in vaste prijs Foto's: Meer foto's volgen z.s.m, aangezien ik ze nog niet hier op de pc heb staan. Hier nog wat met het oude interieur: Last edited by SandR-GT : 31-01-2008 at 20:43. |
|
|||
|
|||
Nieuwe Foto's:
Hier zie je dat de bumper voor het mooie nog de blauwe kleur moet krijgen als de rest, aan de bumper zelf is niets! Wie snel eens komt kijken kunnen we met de velgen erbij vast op een leuke deal uitkomen! |
|
|||
|
|||
Schop! Zonder velgen €6000,-
|
|
|||
|
|||
huppa
|
|
|||
|
|||
Nog steeds te koop, wel zonder velgen, die hou ik bij.
Interieur kan ook vervangen worden door een origineel. |