![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben opzoek naar foto's van gerollerde MKIII
Veel mensen zullen wel denken wat moet ie hier nu mee? Nou ff een korte omschrijving waarom. Ongeveer anderhalf jaar geleden is mijn MKIII rondom bekrast, achterruit eruit gegooid (lukte pas bij de 2e keer) de eerste keer hadden ze de achterklep geraakt ![]() Aangezien de auto van 1992 is en ik het risico te groot vind om hem opnieuw te laten spuiten voor meer daan €1000,- wil ik hem dus gaan rolleren. Ben er al mee begonnen echter pakt de kleur niet goed uit. (schoolbord-zwart) Want als de auto nat word dan blijf je nadat ie weer droog is de strepen/druppels van het water zien. Dus lijkt het net een zebra. Ben dus benieuwd of er mensen nog meer voorbeelden hebben van verschillende kleuren en stijlen. Zodat ik wat meer optie's heb om de mijne onder handen te nemen. Mijn idee was om hem Mat-Zwart te rolleren, donker achterlichten en knippers in de bumpers. En dan Smoke koplampen en denk verbreed staal eronder en natuurlijk een schroefset. Dus foto's meningen en idee's zijn welkom.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Dat heb ik nog nooit gezien een gerolde mk3
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik wel maar geen foto's. ![]() Misschien kun je zoeken naar gerolde mk2's. Daar zijn er heel wat meer van. Dan heb je iig een beetje een idee.
|
||||
|
||||
![]() Een gerolde MK3, ik zou hem in een soort mat beige rollen dan, moet wel tof staan... Er rijdt hier op het forum wel een gerolde Vento rond, weet zo alleen even niet van wie die is! (wel een vette bak).
Edit: ff gezocht, de auto van de vriendin van Dennuz: ![]() Zo zou ik een MK3 rollen, deze kleur (of iets donkerder), geblokt dak of zwart dak (Zwart vinyl :P ) en een vento grille met smoke lampen. Last edited by Boeie : 18-01-2008 at 20:12. |
|
|||
|
|||
![]() Er is ook al heeeeel lang een zwart gerollerde mk3, matzwart, bbs rs 16inch, motorkap rechtgemaakt (dus over de koplampen een stuk aangelast)... Kan er nu ff geen foto's van vinden maar heb ze wel ergens!)
Die is enorm dik, maar toch zou ik het niet doen als ik jou was.. Realiseer je dat niemand hem dan ooit nog van je over wil kopen (waarschijnlijk) een golf 3 kost namelijk niks/niet veel meer tegenwoordig dus is de keus voor een blinkende een stuk makkelijker... Als het spuiten je ietsje meer als 1000 kost, zou ik het zeker doen... Of verkoop deze en koop een nette terug, als je het goed/slim doet hoef je dan niet veel uit te geven... |
|
|||
|
|||
![]() gewoon rollen die handel !
er is altijd wel een "gek" die hem van je koopt ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan zie ik ook geen reden om hem te verkopen.. brengt toch niks meer op... ROLLEN DIE ZOOI ![]()
|
|||
|
|||
![]() ZOa ls ie nu is krijg ik er ook helemaal niks voor.
Echter verkopen doe ik hem niet want ik weet wat ik er motorisch aan heb. Dus ik ga hem zeer zeker rollen
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Persiflage op het onderschrift van 'golf3freak':
('geld moet rollen zeggen ze..... het liefst op vier wielen') 'wheels' moet je rollen..... het liefst voor weinig geld' ![]() Rollen Rulez! ...maar geen beige, hoor! ![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Wil hem het liefst een donker kleurtje geven.
Echter die kleur moet in het mat wel mooi zijn.
|
|||
|
|||
![]() Als je auto gerold is en een beetje leuk aangekleed kom je er best nog eens vanaf hoor !
Heb toen op mijn legergroene MK2 genoeg reaktie's gehad en pas toen de zoveelste eigenaar in een paar maanden tijd hem wilde verkopen heeft hij iets langer (een paar weken) te koop gestaan... |
|
|||
|
|||
![]() een goede kloppende oldskool stijl is gewoon te gek als je creatief en handig bend is dit zo gebeurd en hoeft hele maal niet duur te zijn
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb het ooit eens gedachten gehad om het ook te doen, maar twijfelde en dus toch niet gedaan. Ben straks wel benieuwd naar het eindresultaat.
Ik zeg gewoon doen, zo is de auto ook niet veel meer waard. Rollen die handel ![]() Die vento ziet er al wel goed uit...