|
|||
|
|||
Ratelend geluid vanaf 2000 toeren.
Als ik met de auto rij/optrek en kom bij de 2000 toeren dan begint er wat te ratelen. Als ik wat meer gas geef word het ratelend geluid minder.
Als ik in de auto zit komt het van links voor me. Echter kan het zo lijken omdat daar de versterkerkabels naar binnen komen en je dus een open gat heb? (om het ff zo te noemen) Ook hoor ik dat de uitlaat ergens lekt/los zit.(Bij het blok in de buurt)Kan dit met elkaar te maken hebben? Of is het zoeken naar een speld in een hooiberg?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. Last edited by servibruls : 04-01-2008 at 17:06. |
|
||||
|
||||
Alleen een geluid of zijn er ook trillingen voelbaar?
|
||||
|
||||
hitteschildje op spruitstuk??
|
|
|||
|
|||
Alleen geluid.
Een kennis van me zei ook al dat het het hitteschild kan zijn. echter zijn er meer dingen die het kunnen verklaren?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
nou t hitteschild is toch een ander geluidje,heb je die olie al eens vervange????
|
|
|||
|
|||
Ey Ron.
Nee nog niet gedaan. Geen tijd voor gehad. Hopelijk lukt het me morgen wel. Ja ik heb er geen verstand van maar een kenis zei dat het dat kon zijn. Laat het gewoon allemaal nakijken en dan komt het vanzelf wel boven water en anders gaat er een ander blok in:p
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
Aluminium plaat aan de onderkant die tegen de schakelstang trilt of de uitlaat
|
|
||||
|
||||
Of je uitlaat uit een rubber geschoten en tegen je as aan nu.
|
||||
|
||||
Quote:
Erg irritant om er dan achter te komen als je geen put of brug hebt....
|
|||
|
|||
Uitlaat zit gewoon vast.
Vermoed dat het idd die aluminium plaat of iets in die rchting is. Stationair rammelt of rateld er niks. ALs je harder gaat rijden gaat het niet harder/sneller ratelen of rammelen. Dus motorisch lijkt me niks aan de hand. Als het goed is kan ik morgen naar een vriend van me die een put heeft dus kijk het dan allemaal na.
|
|||
|
|||
Klapperd je uitlaat ook niet tegen de acherbrug aan dan??
weetniet of je em goed verlaagd hebt,ik heb er altijd wel last van en dat begint ook rond de 2000 te rammelen en te doen haha |
|
|||
|
|||
Dat was eerst het geval maar dat is vorige week opgelost.
Echter dit probleem deed zich 2 dagen daarna pas voor. Echter er zaten schroeven van de aandrijfas los. De monteur waar ik me waterpomp enz heb laten vervangen heeft dus gebeld naar het bedrijf dat even daarvoor apk heeft gekeurd. en dan word er doodleuk gezegd dat de auto eigenlijk niet mocht worden goed gekeurd...
|
|||
|
|||
schiet me iets te binnen,de dynamo kan ook zoun geluid maken als t lager erin kapot is,ff de v-snaar eraf en ff laten draaien,rij em wel eerst warm tot je die ratelende geluiden hoort,dan die snaar eraf en luisteren.of ga ff na die man in de buurt bij de miro die startmoters en dynamo's reviseerd,die kan je dit ook zo vertellen of t lager kapot is in de dynamo is ook niet duur voor t te laten maken en is goed.
|