|
||||
|
||||
oude poedercoat laag van lichtmetalen velgen verwijderen
Beste mede vw-fanaten.
hoe kan ik het beste de oude poedercoatlaag verwijderen van mijn lichtmetalen velgen. mvg frank |
|
||||
|
||||
stralen laten
|
||||
|
||||
of sproeiontlakken.
|
|||
|
|||
logen kan ook werkt heel goed , www.logerij.nl
|
||||
|
||||
In ieder geval niet met afbijt...
Ik heb het toen met wasbenzine en staalwol er af gekregen, maar een tweede keer begin ik daar niet aan. Volgende keer gaat de zooi gewoon naar de straler of loger.
|
||||
|
||||
stralen kan wel, heb het hier eens gevraagd, maar dat zou 100 euro kosten want hij zou er gewoon heel erg lang mee bezig zijn, dat zou wel afhangen van de kwaliteit van de coat laag btw..
kun je niet over de coating heen spuiten?
|
||||
|
||||
Wil mijn velgjes zilver spuiten maar de coating die er opzit is zwart, en ik weet niet of ik over de coating heen kan spuiten.
Ben nog in de weer geweest met afbijt, maar dat gaat heel langzaam. komt wel los en dan steek ik het eraf met een schroevedraaier. mvg frank. |
|
||||
|
||||
Over de coating heen zou geen probleem moeten zijn lijkt mij.
Maar als je al deels bezig bent geweest dan moet je alles er nu wel afhalen anders ist niet netjes natuurlijk.
|
||||
|
||||
Ga binnekort informeren wat het kost om ze te laten stralen en in blackchroom te laten coaten.
maar de coater is met vakantie tot 2 januari. mvg frank |