![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo moet er ook maar aan geloven
hier komt ie . mijn naam hier op het forum is bolfvariant/Ronny . woon samen en we hebben 1 kleine jongen die is nu 3 jaar en nu al gek met auto's ![]() ![]() we wonen in het mooie Friesland we hebben een groente en bloemen zaak in Zwaagwesteinde , doe ik samen met mijn ouders en mijn zuster het is begonen met een golf fire en ice eerste auto toen een golf type 3 gti 16v toen een golf type 4 v5 en nog een paar andere voor de hobby hier heb ik jammer genoeg geen foto's van ![]() golf v5 ingeruild voor een passat diesel 130 pk tdi passat weer ingeruild voor een seat leon topsport tdi 150 pk 4motion ![]() en we rijden nu in een bora variant uit 2003 130 pk tdi ![]() ![]() heb nog een golf type 1gti gehad ![]() 2 x een golf g60 ![]() ![]() een golf cl uit 1985 automaat ![]() heb sinds kort een mk2 vr6 waar ik me mee bezig hou ![]() de polo gti 6n2 de vrouw haar daily , de mk2 vr6 is verkocht nu en onze kleine jongen natuurlijk er ook even op ![]() zo dat was het wel een beetje ![]() o ja dit ben ik ![]() Last edited by bolfvariant : 17-05-2008 at 10:42. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor Ronny.
|
||||
|
||||
![]() ![]() DIT is pas oldschool! Wat ontzettend gaaf. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind ze allemaal wel erg gaaf!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ook heel wat mooie autos gehad ronny, succes met de vr6 !!
|
|||
|
|||
![]() mooie autos ronny en succes met de mk2 vr6 ben benieuwd hoe die er uit ziet.
|
||||
|
||||
![]() bedankt jongens
![]() gtitdi zou nog even kijken of hij nog wat foto;s van de golf gti type 3 hagd en van de v5 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() o ja dit ben ik
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heej ronny!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Alberto ik had eerst mijn twijfels maar nu weet ik het zeker
![]() klopt Sander zie hem af en toe ook nog wel eens rijden |
|
|||
|
|||
![]() mooi die bora variant dat vind ik echt hele mooie auto,s veel plezier ermee!!
grtz robini_cabrio |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt hij voldoet mij ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sind kort er ook nog een lincoln er bij v8 power dit rijdt echt super
![]() zal binnen kort wel even en foto plaatsen als het uploaden het weer doet Last edited by bolfvariant : 04-12-2007 at 14:15. |
|
||||
|
||||
![]() hier:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey hoe doe je dat een foto van mijn Album plaatsen doe je er zelf nog IMG voor en achter ? en bedankt ![]() Last edited by bolfvariant : 04-12-2007 at 14:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
IMG ervoor tussen rechte haken: [] en /IMG erachter tussen diezelfde haken. [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() bedankt zal ik het straks nog eens proberen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() hier nog 1 |
|
|||
|
|||
![]() Super auto die Bora variant! Je hebt overigens ook mooie wielen tekoop staan op dit forum.
|
||||
|
||||
![]() Ha jonge kom de tsjillen sneon helljen hjer. Sil wol mooi styn tink ik self "kint frouwtje mar netjes by it paad"