|
|||
|
|||
vraag mbt. mexico beige kleurstelling
hallo forummers
ik wil deze winter mijn golf I uit '82 strak laten maken, en opnieuw in de orginele mexico beige kleur laten spuiten. nu ben ik al langs diverse spuitbedrijven geweest, en diverse raaden mij aan om hem ook in de blanke lak te zetten. nou heb ik al al diverse foto topics door zitten spitten op zoek naar een auto met deze kleurcode, en die eventueel ook in de blanke lak is gezet, neem aan dat je dat verschil meteen ziet aan de glans iemand suggesties of foto's..? ps dit is hem op dit moment(weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsen) http://img521.imageshack.us/img521/...dscf2903hm6.jpg Last edited by mk3Hoevelaken : 24-11-2007 at 11:29. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hey,
kleurcode van je golf is LE1M, (www.doppelwobber.de) met foto's van blanke lak kan ik je helaas niet helpen ben zelf ook wel benieuwd hoe dat staat, ik heb zelf ook mexico beige gr Daan |
|
||||
|
||||
je hebt hem al laten spuiten en weer compleet opgebouwd en twijfelt nu over blanke lak? lijkt me een beetje zonde eigenlijk..
|
|||
|
|||
Quote:
nope, heb er nog niks aan laten doen. zou anders idd zonde zijn |
|
||||
|
||||
Je krijgt er een mooie glans van, wat meer laagdikte en het beschermd de kleur eronder tegen bv. UV-straling en dat soort dingen.