|
|||
|
|||
motor probleem
hallo allemaal.
ik heb een probleem met mijn golf 2 1.6 als ik me autotje warm heb gereden dan begint hij opeens in te houden en als ik in lage toeren rijd dan begint hij te stotteren. iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?????? |
|
||||
|
||||
enkele mogelijkheden:
- slechte bougies - vacuum lek aan de throttle body, inlaatspruitstuk of ergens langs het inlaatkanaal - probleem ergens aan het injectie systeem check misschien eerst ergens de eerste 2? |
|
|||
|
|||
de bougies heb ik 4 mnd geleden vervangen samen met de rest van de delen van ontsteking,
vacuum lek aan de throttle body, inlaatspruitstuk of ergens langs het inlaatkanaal??? zou je dat mischien iets makkelijker kunnen uitleggen:S autotje is btw een carburateur model. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde gehad. Hoge toeren goed maar bij lage toeren op 3 cilinders. Bij mij was een vacuum slang lek die op het inlaatspruitstuk zit aangesloten. Vanaf de distributie gerekend de laatste cilinder.
|
|||
|
|||
Quote:
De slang naar de rembekrachtiger |
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt voor de tip, heb meteen ff onder de moterkap gekeken en daar was iets los, soort van filtertje denk ik, is geel zwart, en er zit aan elke kant een vacuumslang op. morgen weet ik pas of het probleem verholpen is maar tog alvast bedankt. |