|
|||
|
|||
Zijn er golf limited eigenaren in Nederland?
Ik was benieuwd of er in Nederland golf limited eigenaren zijn?
|
|
||||
|
||||
weet dat stef v.d. boogaard eentje heeft met een 20vt
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 05-11-2007 at 21:59. |
|
|||
|
|||
Is wel zonde zonder het originele blok....
|
|
||||
|
||||
tja blok zat er niet meer in. auto heeft wel een hele mooie upgrade gehad
4 motion en 20vt http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=885060
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Blijft zonder dat blok zeker ook mooi vooral als je naar alle extra's kijkt die erin zitten....
|
|
||||
|
||||
ik weet dat mn neef er een heeft staan. Marcel philipsen. geheel orgineel. heb er helaas geen foto's van.
|
|
||||
|
||||
Willem (Dubweiser) weet daar ook meer van. Heeft me dit al eens verteld.
|
||||
|
||||
Quote:
Jup. ja dubweiser is zeg maar mijn schoonbroer. dus die kent marcel ook goed. Dus zo hebben we met zn 3e. een fire and ice gti 8v( van my ). wolfsburg edition one g60 ( van willem. en een limited 16v g60 ( van marcel ). eigelijk een keer wat foto's schiete. |
|
|||
|
|||
Ik zou wel een nier afstaan voor een limited....
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat nummer 37 in NL is ( Stef), ik weet dat nummer 69 in NL is ( Philipsen/ Kornson) en het schijnt dat nummer 68 ook naar NL is verkocht recent, maar daar weet ik het fijne niet van....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Goede service trouwens bij Marcel!
|
|
||||
|
||||
Golf Limited !!!
Wat een mooi stukje techniek, doe mij er maar een
|
|||
|
|||
als nr 68 naar nederland is gekomen dan denk ik dat ik al weet wie hem heeft.
zal er vandeweek is een belletje aan wagen
|
||||
|
||||
Quote:
Dubweiser is zeg maar mijn schoonbroer ????? Ik ben zeer zeker wel je schoonbroer En ik heb er vanmiddag nog naast gestaan, naast de Limited, Heb mijn RS'en er vanmiddag nog heen gebracht. Maar de Limited is helaas niet geheel meer, hij mist de logo`s in de grill en achterop helaas, en de wielen zijn ook niet meer origineel. Maar voor de rest Aankomende zomer toch maar eens een rit erin gaan maken of niet Joris |
|
|||
|
|||
Quote:
is dat wel een echte..... de auto mist de gril met blauwe rand.... geen elek ramen... geen airco..... leer??? is het niet gewoon een omgebouwde synchro.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je een heel klein stukje naar beneden gescrolt had had je dit gelezen,): Quote:
|
|
|||
|
|||
ik zat op het werk en had internet op mijn telefoon.... dat werkt nog niet helemaal feilloos..... kon daar de link niet openen....
|
|
|||
|
|||
Hugo Malda uit hallum heeft een origineel 16V-G60 motorblok. Dus 1 van de 71.
Volgens mij komt die in een golf 1 GTI. Welk nummer het blok is weet ik zo niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha Quote:
dat week wel zeker.en een keer foto's schiete van de 3 editions. En als hij m ooit weg doet, ben ik de eerste die voor de deur staat |