|
||||
|
||||
scirocco '87 --> met <--120.000
ik zoek een leuke scirocco van 87 of nieuwer met rond de 120000 of minder op de klok voor dagelijks gebruik. handgeschakeld, bij voorkeur.
grt |
|
||||
|
||||
helder moment
uhm, het mag trouwens ook een ander soort VAG zijn,
tot 2000 euro aankoopprijs maar dan worden de eisen aangevuld met "goedkoop in de wegenbelasting" tot 949 kg grt Last edited by 1982kameiX1 : 04-11-2007 at 22:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb geen vag te koop, maar wel een jap! Een suzuki swift sedan, kost 11,- belasting per maand, en plus minus 30,- aan verzekering! Als je rustig rijdt verbruikt hij rondt de 1 op 14. Hij is van bwj dec 92 Heeft zijn roestplekken, maar verders helemaal netjes en goed onderhouden. Kan evt nieuwe apk op. Prijs zonder apk 500,- Met apk 700,- Waarom 200 duurder? > omdat ik niet veel tijd heb, en mijn tijd is dus kostbaar. Bij intresse mag je mailen naar sonador1984@hotmail.com of PB'en!! P.S kom uit Nijverdal |
|
|||
|
|||
Kijk even bij mijn advertentie van scirocco, misschien is het wat, hij heeft wel meer gelopen, ongeveer 180.000 maar meter heeft stil gestaan.
Verder is de versnellingsbak al gereviseerd en de wiellagers voor zijn vervangen Maarten |
|
||||
|
||||
ik heb een golf 1 uit 1983 staan, wegenbelastingvrij en oldtimer verzekering (minder dan 10eu per maand) mocht je meer willen weten, PB me maar!
|