|
||||
|
||||
Gespot Oranje Golf 3 in Sittard
Ik zie vaker bij de C1000 in sittard (wijk limbrichteveld) een oranje golf 3 staan.
De kleur vind ik nogal apart, ik had het idee dat het een color concept was, helaas was de auto gecleaned qua typeplaatjes, anders had ik het zeker geweten. Hij is niet volledig oranje, de zwarte delen die normaal ook zwart zijn, waren ook gewoon zwart (bumpers ook in oranje, maar met zwarte rand) Ik heb het kenteken, maar dat zet ik liever niet open en bloot op internet. Ik vroeg me af of ie van iemand op het forum is. (of een bekende van iemand) Groet Last edited by The_Maxx : 03-11-2007 at 01:16. |
|
||||
|
||||
Hier is een speciaal topic voor in het off topic gedeelte.
Ik heb de Golf ook wel eens zien rijden. Het lijkt me tenminste sterk dat er twee knalgele Golfjes 3 in Sittard hun rondjes maken. Het ding valt nogal op in ieder geval.
|
||||
|
||||
Quote:
Nou hier in Echt staat wel een knalgele golf 3, paar straten hier vandaan. Die wat ik heb gespot was knal oranje, maar allebei gewoon met een aantal kunststofdelen zwart. Leek niet overgespoten ofzo, maar schijn bedriegd ook wel eens. ik zal voortaan een gespot topic daar zetten, wist niet jullie dat hadden |
|
|||
|
|||
Colour concept is nooit oranje.... Blauw/geel/zwart/rood/groen... Dat waren de vw kleuren... Denk dat deze mooi gemaakt is....
Last edited by VWJYI : 04-11-2007 at 08:43. |
|
||||
|
||||
Had ie gecleande bumpers?
|
||||
|
||||
Quote:
weet ik niet meer zo snel, wel waren o.a. de emblemen gecleaned als ik m weer zie zal ik s ff beter kijken. even via de rdw gekeken, deze auto zou grijs moeten zijn, is nog niet zo lang geleden overgegaan naar een andere eigenaar. Eerste toelating 1992 tis een CL U9 Last edited by The_Maxx : 03-11-2007 at 16:55. |