|
|||
|
|||
2e MonthlyMiniMeet Oss
De datum van de 2e MonthlyMiniMeet is bekend!
We gaan zoals planning het 'eerste vrijdag van de maand' concept maar invoeren. Dat betekend dus dat de meet gehouden wordt op de 2e november aanstaande! Verder blijft het originele idee behouden van een kleinschalige gezellige kletsmeeting. Geen harde muziek, piepende banden of db-dragcontests.. gewoon brabants ouwehoeren! Locatie en tijden blijven ook gewoon hetzelfde, vorige keer duurde het tot een uurtje of 11! We zijn benieuwd wat het deze keer brengt ivm het steeds slechter wordende weer. Tot dan! Foto's vorige meeting: Last edited by MellyVille : 24-10-2007 at 17:57. |
|
||||
|
||||
Ben er denk ik wel weer bij.
Vorige keer was in ieder geval goed gezellig. Ook mede dankzij het Limburgs ouwehoeren.
|
||||
|
||||
Zijn er de vorige keer ook foto`s gemaakt?
|
|||
|
|||
@René: check aangepaste startpost!
|
|
||||
|
||||
komt allen!
en neemt allen een jasch mee!!!! |
|
||||
|
||||
Limburgs ouwhoeren mag dus ook ?
Eens kijken of ik kom, als het nu niet is dan op een van de andere maandelijkse bijeenkomsten
|
||||
|
||||
ja Erik, Limburgs ouwehoeren mag ook .. ik kan ook wel een woordje meerijmen dan
|
|
||||
|
||||
Quote:
En een dak.
|
||||
|
||||
een dak is er al!
langs de winkels heb je een overdekt deel.. dus daar kunnen we makkelijk staan mocht het regenen (of sneeuwen ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Doelde ook meer op die Buggies die er vorige keer bij waren.
|
||||
|
||||
Quote:
ja ach .. respect voor die gasten .. muts op, handschoenen aan en gaat met die boot!!!! Hier een kleine routebeschrijving, als je zoals aangegeven rijdt is alles drempelvrij! |
|
||||
|
||||
En niet afkorten over het gras...
|
||||
|
||||
Hier nog even een toevoeging aan het geheel, een goede vraag vanaf vwforum, ik denk ik deel het even hier!
Quote:
jazeker, rond de boulevard loopt een trottoir dat grens aan de parkeerplaatsen, dit hele trottoir rondom de boulevard is overdekt, dus je kan ten alle tijden droog staan! de winkels geven ook vrij veel licht zodat je ook gezellig met elkaar kunt kletsen. je kan het denk ik het beste zien op deze foto, je ziet te stoep, de verlichting en de overkapping: |
|
|||
|
|||
hey,
dat klinkt weer gezellig!!! ik zal er zeker zijn |
|
||||
|
||||
Ik probeer er ook weer bij te zijn
|
||||
|
||||
Hee die groene type3 zag ik laatst van oss richting Uden rijden volgens mij. op de A50.
Wat een super vet ding zeg! Maargoed. Als ik mijn audi volgend jaar een keer af heb kom ik ook wel een keer buurten. Nu met mijn (weer) verhoogde golf is het niet zo`n bijzondere auto om mee te pimpen. Veel plezier Gr
|
||||
|
||||
Het pimpen boeit ook niet. Gewoon langs komen om een beetje brabants te ouwehoeren (of limburgs..)
|
||||
|
||||
als ik kan.kom ik wel ff langs. Toch lekker dicht bij.
gr
|
|||
|
|||
Quote:
Laat ff weten als je gaat, dan rij ik wel ff mee! |
|
|||
|
|||
kom ook wel effe met de jetta 1 lkkr dicht bij