|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Schroefsetten, nog even en ze liggen in de supermarkt naast de pindakaas
|
|
||||
|
||||
Vraag en aanbod
|
|
||||
|
||||
Quote:
waar blijven den kant-en-klare 32b schroefsetjes...
|
||||
|
||||
En mijn vraag, er zijn wel 50 verschillende soorten schroefsets, zijn er dan ook 50 fabrieken die elk hun eigen set maakt? Of is de helft identiek met alleen een ander merkje en een ander prijsje...
|
|||
|
|||
die zijn allemaal hetzelfde joh, wss merkloos deze keer...
je kan je er iig geen miskoop aan doen, en de catec versie hiervan beviel super! |
|
||||
|
||||
rij hier ook op (catec/v-maxx) bevalt goed hoor.. allemaal 1 pot nat iig.
|
||||
|
||||
Hmm, zo wordt een setje voor de Jetta wel heel verleidelijk..
@ Melly, heb jij ervaring met dit setje? Is dit een stuitersetje of is deze in hardheid/stugheid instelbaar?
|
||||
|
||||
Instelbare dempers, dat kost nieuw meestal iets van 5 of meer keren zoveel. Deze sets (chrome poten, rode veren en blauwe stelringen) worden onder ik geloof wel 50 merknamen verkocht. Daarnaast heb je nog alle bekende merken.
|
|
|||
|
|||
NIET verstelbaar, maar wat wil je voor dat geld...
Zijn stug, niet zo stug als supersport, maar wel stug! |
|
||||
|
||||
Hmm, het proberen waard dus Aan de voorzijde van de passat is ie ook stug, maar goed te rijden. Zal van de week eens even kijken of ik een setje op kan halen.
|
|||
|
|||
Ga je die dan weer alleen voor de achterkant gebruiken?
Ik denk niet dat je dan verschil gaat merken... Als jij rondom een dergelijke set hebt is ie overal stug, nu valt bij jou de achterkant gewoon heel erg op... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is volgens mij ook redelijk normaal. Ik hoor van veel mensen die bij mij voor- en achterin de auto hebben gezeten dat het achterin echt vele malen erger is wat stuiteren betreft.
|
||||
|
||||
Nee, dit setje wil ik voor m'n Jetta kopen. Dus rondom stuiteren.
|
|||
|
|||
oke, ik zeg: doen! haha, en als het niks is weer verkopen, kan altijd nog...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die liggen waarschijnlijk naast de Transporter setjes
|
||||
|
||||
Dan moeten we op zoek naar Transporter setjes
|
||||
|
||||
Je kunt veel zeggen, maar je kunt mij niet wijs maken dat alles uit dezelfde fabriek komt. Een set voor 198,- kun je echt niet vergelijken met een set die 2x zo duur is van 399,-. En die kun je weer niet vergelijken met een set van 999,-.
|
||||
|
||||
Zoek die schuur!
|
||||
|
||||
Quote:
Er word ook niet gezegd dat ALLES uit dezelfde fabriek komt. Het ging hier om de 'nog goedkoper dan supersport' setjes. @ Gijs: Ik rij ook op zo'n setje, iig dezelfde kleuren. Is gewoon catec/v-maxx enzovoorts. Komt uit dezelfde fabriek, heeft alleen geen merk. Maar het rijd wel hartstikke goed hoor .
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 19-10-2007 at 08:15. |