|
|||
|
|||
GELUID Golf IV GTI 20VT
Goede middag, ik ben (bijna) in het bezit van een VW Golf IV GTI 1.8T van Juni 98. Ook ben ik nieuw hier op dit forum en nog niet zo handig met het systeem.
Ik heb in verschillende golfjes gereden met de 1.8t motor, en overal viel mij op dat ze zo stil zijn. De golf die ik krijg is voorzien van een powerfilter (zonder aanzuigbuis) en zon remus uitlaat met dubbele pijp. Maar in de auto zit bijna geen geluid!!?? (Ik was een Golf 3 2.0 8V gewent met zon 'terug knal' uitlaat..) Vraag 1: Enig idee hoe ik meer geluid uit de motor krijg? Ander uitlaat systeem? (ik heb geen zin in een systeem van E1000 of hoger...) Aanzuigbuis op de powerfilter monteren..? Ook zit er een soort van 'dwarrel' in als ik mn gas los laat, is dit een speciale dumpvalve of is dat standaad? Ik weet dat een dumpvalve van bv Forge fluit.. en dat doet deze niet.. Vraag 2: Iemand een idee of dit standaard is of een andere valve? Ps. links naar andere topics zijn uiteraad welkom, nogmaals ben net nieuw hier. Alvast bedankt voor de moeite! Groetjes |
|
|||
|
|||
Iemand die mij ff verder wil/kan helpen???
Alvast bedankt! |