|
||||
|
||||
Hele zooi embleempjes vanaf € 1,00
Ligt in de weg!
Onderstaande foto's: per stuk € 1,00 VW emblemen zijn:Grille emblemen van Bora en Passat 3B en een T4 achterklep embleem. Onderstaande foto's: per stuk € 2,50 Onderstaande foto: per stuk € 3,50 (VW-embleem is van een Golf MK2 achterzijde)editGERESERVEERD Onderstaande foto (stuurembleempjes golf MK5): alleen samen te koop voor € 6,00. Kan ze op jullie kosten evt.verzenden en ben eventueel a.s. zondag in Assen Last edited by veedubprins : 05-09-2007 at 21:12. |
|
||||
|
||||
coupe logo voor mij aub...
|
||||
|
||||
en dat voodoolounge stickertje ook graag
|
||||
|
||||
Mag ik die drie nieuwe logo's van de Golf 2?
- Golf - VW - 16v Danku. Neem tenminste aan dat ze nog nieuw zijn omdat ze in de zakjes zitten...
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn nieuw, maar helaas is VW en 16V al weg....... Golf in zakkie is van een MK3 zonder zakkie MK2. |
|
||||
|
||||
Quote:
Staan voor je gereserveerd! net als de aufkleber! pb me anders ff. |
|
||||
|
||||
Dan gaat 't over. Helaas.
Succes met de verkoop. SCHOP!
|
||||
|
||||
Graag de LX voor mij! Ik zie je wel in Assen....
|
||||
|
||||
Quote:
Hou hem voor je apart |
|
|||
|
|||
als de genen geen belang meer heeft bij het logo voor de achterzijde van de golf2 hou ik me aanbevolen.
|
|
||||
|
||||
hey
passen die audiringen op grill van audi 80 van 84?? greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
wie weet Quote:
Denk het niet, was idd wel makkelijkom er bij te vermelden: De Kleine is: 443.853.742. 2ZZ zal van een later model audi 80/100 zijn (zoek ik morgen ff op) De Grotere is wel nieuw maar zit geen art.nr. meer op... |