|
|||
|
|||
Ongeluk gezien
Vandaag flink geschrokken toen een jongen die ons inhaalde in de slip raakte en tegen een boom aan tolde, vervolgens een weiland op... Jongen heeft uitwendig niks ernstigs gelukkig, en we hebben natuurlijk gelijk 112 gebeld...
Erg eng om die jongen te zien zitten in z'n auto, bewusteloos hangend in de gordel met een airbag voor z'n neus... Gelukkig werd hij aanspreekbaar na enkele minuten! Klikken Je ziet m'n golf ook nog staan op de foto's! Last edited by MellyVille : 02-09-2007 at 17:10. |
|
||||
|
||||
Zo! Das heftige shit ja!
Toen ik in Zweden studeerde had ik een man gevonden die ws. een hartaanval had gehad en nog net zijn laatste adem uitblies toen ik langsliep. Schrik je ook ff van... Je hebt iig gedaan wat je kon doen!
|
||||
|
||||
Bron: http://www.kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={3556CBCF-6B98-4752-A2F1-5143B21B667B}®ioid=1&stijl=2 zat gister nog te vertellen tegen mn schoonzusje dat je onderweg zoveel ongelukken ziet als je veel op de weg zit, maar ik heb maar 1 keer de politie hoeven bellen.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Marcski : 04-09-2007 at 16:54. |
|
||||
|
||||
Inhalen op dergelijke wegen ....
er ligt niet voor niets een doorgetrokken streep. Maar goed dat hij jou niet mee heeft genomen in dergelijke kapriolen
|
|||
|
|||
zo dat lijkt me idd schrikken !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
afgelopen vrijdag ook meegemaakt. jongen haalt me op snelweg in en toen veel te hard door de bocht. ging met 130 km/h tegen de vangrail en slipte toen over drie rijbanen de berm in. ik en mijn carpool collega gestopt. beste man stapte met de schrik uit zijn auto. vangrail en auto flink beschadigd. wij hadden de schrik er ook goed in. had ook zo tegen onze auto aan kunnen tollen!
heb er nu ook even goed de schrik erin zitten. in 3 weken tijd 3 dingen meegemaakt. 1 aanrijding, 1 auto die dus in de slipt raakt en 1x flink uit moeten wijken. zo rijdt je 5 jaar met niks aan het handje en zo maak je in 3 weken tijd 3 dingen mee hoop dat je er een beetje van bekomen bent. is nooit leuk om zoiets mee te maken!
|
||||
|
||||
Dat is schrikken ! Maar goed dat die gladiool niemand anders heeft meegenomen.
Afgelopen weekend in Engeland kwamen we een zooi plantenbakken tegen op de snelweg, een slang van een tankwagen, voor een klein vrachtwagentje een klapband gehad en aan de andere zijde van de snelweg was er ook een knal (lading viel of klapband).