|
|||
|
|||
Golf2 Gti 8v, Digifant kapot
Hey mensen....
Bij deze bied ik een Golf2 Gti8v in onderdelen aan. De digifant is kapot, dus wilt nu niet starten. Optisch zit er t volgende op: -Heldere koplampen -Heldere achterlampen(rood wit) -Andere velgen -Gele verlagingsveren voor -G60 bumpers + zij-lijsten -Andere uitlaat Liefst in 1 koop, en anders bieden(aangezien ik de prijzen niet weet). De gehele auto kan je voor 250 komen ophalen.... Greetz ricardo De auto staat in Rotterdam-Prinsenland.
|
|||
|
|||
200 eurie mag die weg.......
Moet ASAP ivm andere auto....
|
||||
|
||||
andere computer en auto loopt weer is toch makkelijker???
|
|||
|
|||
Maakt niet uit daar zorg ik wel voor :P
|
|
|||
|
|||
Is idd een stuk makkelijker, maar ik heb een andere auto gekocht, dus heb ik geen zin/tijd en geld meer om aan deze iets te doen.
Daarom mag die voor een leuk bedragje weg, dan is misschien een ander er nog blij mee.... De andere auto moet helemaal overgespoten worden, dus dit kost ook t nodige.
|
||||
|
||||
wat is de vedere staat van de wagen/motor . km stand . ??
|
|||
|
|||
Quote:
Op de auto zelf zitten wat kleine deukjes, waarvan ik er 2 met een iets andere kleur zwart heb overgepoten ivm roesten. Km stand is net over de 190000. Motorblok is goed, en er zit net 50km een nieuwe koppeling + drukgroep in. T liefst wil ik m morgen nog weg hebben, zodat ik me andere voor de deur kwijt kan. Maandag moet ik weer werken dus zou me laatste dagen graag nog even wat doen aan die andere.
|
|||
|
|||
Wie m VANDAAG komt halen, kan m voor 150 meenemen....
Liever bellen dan mailen 0648404368
|
|||
|
|||
Kan je hem ook brengen?
|
|
|||
|
|||
Sold