![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Volksforum-members!
Bij deze bied ik te koop aan: Een setje verbreed staal! Ik doe deze set weg omdat ik van gedachten veranderd ben en ze eigenlijk alleen maar stom lopen te vangen in de garage, dus kan er beter iemand anders gelukkig mee maken! Specificaties: -Basis origineel VW-staal -steek 4x100 -volledig matzwart gespoten -met zo goed als nieuwe FALKEN 195/45/14 banden, met een mooi V-profiel, slechts een paar honderd kilometer mee gereden geweest.. -alle velgen zijn gecoat tegen roestvorming Voor: -8j breed -nu ET23 Achter: -8,5j breed -nu ET18 Vraagprijs: €599,- Af te halen in: -Dordrecht NL (Gelegen tussen Rotterdam en Breda, +- 45 minuten vanaf Antwerpen) -Gilze NL (Gelegen tussen Breda en Tilburg) Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je misschien een foto, waarbij ze onder een auto zitten?
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Hallo René! Helaas heb ik daar geen foto van, heb ze alleen maar gepast en het stond dik maar miste een diepe verlaging maar aangezien de auto weg gaat ga ik de auto niet meer verlagen met een dure schroefset! Ik kan wel proberen ze onder jou auto te photoshoppen maar denk dat het lastig zal gaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel een foto.. zal hem even opzoeken. niet van een lupo maar wel van een golf 2
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de foto's, ook onder je (helaas gesloopte) Golf stonden ze super!
|
|
|||
|
|||
![]() Weekend Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Uppie!
|
|
|||
|
|||
![]() gereserveerd!
|
|
||||
|
||||
![]() wat is je prijs (als je ze nog hebt) pb plz..
groet Rob
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn al verkocht
|