![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier alvast de foto's, verhaal verteld tarzan zelf wel even
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wellicht dat iemant een adres heeft voor de orgi achterkleppen...?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lekker retro
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding! beetje fout, maar wel cool
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is in ieder geval geel....
|
||||
|
||||
![]() über geil ja...
|
||||
|
||||
![]() Ha, deze heb ik gisteren zien rijden op de A9 bij Haarlem richting Alkmaar op een ambulance, net opgehaald zeker? Ik reed in een groene golf 3 variant, en jij reed best hard voor zo'n combi!
|
|
|||
|
|||
![]() wat een verschrikkelijk interieur !! gaaf man
![]() ziet er netjes uit !? gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() ben net terug van de rdw,is afgekeurd op de verlichting
wie o wie weet waar het probleem kan zitten dat ik alleen groot-licht en stads-licht heb, en geen dim-licht? als ik licht aan doe en de schakelaar aan doe voor groot-licht, gaat het groot-licht aan, als ik dan weer een keer terug schakel naar dim-licht gaat het stads-licht aan. wie o wie weet de oplossing? de rest van het verhaal komt nog alvast bedankt mvg tarzan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou deze vraag even stellen in het luchtgekoelde techniek gedeelte, dat weten ze vast wel. |
|
||||
|
||||
![]() heb je uberhaupt spanning op je dimlicht stand????
|
|||
|
|||
![]() sorry, heb er totaal geen verstand van.
hoe meet ik dat? |
|
|||
|
|||
![]() hallo ARNUS
heb jij verstand van verlichting? wil je mij morgen bellen? 0611380764 dank u |
|
||||
|
||||
![]() multimeter erop op volt zetten en kijken met de + en - of er uberhaupt spanning aankomt en anders je bedrading nalopen
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() okee het doet het weer
ralai was stuk. heb de bus maandag opgehaald in ENGELEN DUITSLAND dicht bij ZWITSERLAND hoop dat er maandag een plekje tussen-door is bij de rdw kan ik de kenteken platen regelen. bus rijd perfect zie jullie wel bij een meeting. doei meer foto,s volgen nog. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou laat zien die foto's met de nieuwe kentekenplaatjes (logo al zwart?) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal tarzan eens een handje helpen met de foto's
logotje in het chrome voorop en de kentekenplaatjes in bijpassende kleur dus toeren maar door noord holland ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het is wel echt allemaal colourcoded, he!
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt B
Als Je In De Buurt Ben,leg Ff Uit Hoe T Werkt. |