#1
|
|||
|
|||
MK1 cabriolet stationair probleem
Aangezien ik hier voor het eerst post zal ik me meteen voorstellen
Ben peter uit Hoensbroek en heb een afwijking met VW`s ik heb een MK2 wat ik al 4jaar heb en genoeg aan verbouwd heb voor dagelijks en voor circuit gebruik heb ik een bmw 325i en heb nog een golf cabriolet mk1 sinds kort gekocht maar daar heb ik wat problemen mee en ik krijg ze niet opgelost. Ik zit een vrij lange tijd al op het vwforum eigenlijk sinds de aanschaf van de mk2 maar helaas krijg ik daar niet veel reactie op mijn probleem. Goed het staat er pas 1 dag op en ervaring leert dat normaal op z`n groot forum altijd snel een oplossing komt. Vandaar ook mijn aanmelding hier hopelijk weet hier ene raad met mijn probleem Nou het volgende is aan de hand Mijn cabbie wilt niet meer stationair draaien het verhaal De auto heeft een nieuwe koppakking gekregen nieuwe riem etc etc je kent het wel Niks aan de hand ding loopt goed na ca 1000km gereden te hebben loopt de auto in ene keer niet meer. Uiteraard gezocht en ook wat gevonden de verdelerkap zat een klein gaatje in waardoor de auto uiteraard niet meer vonkt Nieuwe verdelerkap erop ook gezien dat de vorige eigenaar de verkeerde bougiekabels gemonteerd had dus die ook vervangen. Tevens kwam ik bij het vervangen van m`n kabels erachter de de borbine ook niet die gene was wat erop hoorde dus dan ene van een sloper erop. Sinds dat ik al dat spul vervangen hebt krijg ik de auto niet meer stationair lopend. Dus uiteraard verder gezocht en toen bleek het onstekingstandwiel niet helemaal op tijd te staan die dus ook op z`n juiste punt gezet. Alles staat dus op tijd Nou heb k deze week alle vacuumslangentjes nagekeken waarvan 2 niet helemaal lekker meer waren die dus vervangen. De vacuum terugslagklep vervangen die was afgebroken maar dit mag allemaal niet baten. Auto blijft gewoon niet stationair draaien terwijl de moter perfect loopt als die loopt En aangezien het mooi weer aan het worden is wou ik graag weer eens cabrioleten. Wie o wie heeft een goeie tip voor me Zelf was ik aan een luchtschroef aan het denken maarja de auto heeft altijd perfect gelopen dus dit is eigenlijk niet het juiste idiee hierover heb ik het gevoel. Kan iemand mij wel vertellen hoe en wat met de afstelling van de luchtschroef kan ik die iig nog even nakijken Beter opties hoor ik graag p.s. het is een 1.8 GLi 110pk versie het blok is 20jaar oud de rest is 25jaar oud
__________________
BMW 116i 3drs 2011 ( for sale) VW Golf Cabiolet 1.8i 1992 VW Golf 3 1.6i 74kw ( parts for sale of duitse auto zonder brief) BMW 320i E36 1991 |