![]() |
|
||||
|
||||
![]() in de verkoop gaan de chrome deurklinken
zijn van een audi volgen mij maar kunnen pas gemaakt worden voor golf 1 heb daar zelf geen zin in zo is de achterkant NU 60 EURO Last edited by michel.t : 16-07-2007 at 17:46. |
|
||||
|
||||
![]() prijs verplicht
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de prijs 60 euro of een goed bod ![]() Last edited by michel.t : 16-07-2007 at 17:46. |
|
||||
|
||||
![]() Hey Michel, dat heb je snel bekeken... Jammer dat je ze toch niet op je golf 1 gaat zetten. Succes met de verkoop
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker dat deze op een Golf 2 passen?
|
||||
|
||||
![]() heb ze van kiwi-gti gekocht maar vind het ombouwen naar golf1 te veel werk
heb ze gekocht als golf2 klinken |
|
||||
|
||||
![]() Het Golf 2-systeem is nog anders dan op de foto.
Op de foto zie je het Audi-binnenwerk, en deze passen dus ook niet zonder modificaties op een golf2. Hier heb ik ook nog klinken van liggen die ik nog steeds moet aanpassen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat moet er zo al aangepast worden? Heb nog wel wat Golf 2 klinken liggen, dus dat is het probleem niet.
Ik wil er alleen niet al te veel werk aan hebben.
|
||||
|
||||
![]() snap er niks van
zijn volgens mij van een golf 2 |
|
||||
|
||||
![]() Mechaniek van een Golf 2 ziet er anders uit. Die heeft één palletjes dat naar beneden drukt. Deze heeft er twee, en die lijken te draaien...
|
||||
|
||||
![]() dit is hem toch
http://www.vw-page.at/pages/trickkiste_g2tuergriff.php |
|
||||
|
||||
![]() nee kijk maar, die zwarte (bovenste) is vd Golf 2:
![]() Bij de bovenste foto staan de palletjes in V-vorm. Bij de onderste (de jouwe) in |_| -vorm. De jouwe zijn echt Audi-klinken..
|
||||
|
||||
![]() oke je heb gelijk
even de tekst aangepast ![]() Last edited by michel.t : 15-07-2007 at 20:03. |
|
||||
|
||||
![]() Nu dus nogmaals mijn vraag: is het veel werk deze aan te passen.
Ik weet hoe het van Glf 1 naar Golf 2 gaat, maar Audi naar VW is me vreemd.
|
||||
|
||||
![]() volgens mij kan het wel
dit zij arnaud van het forum -------------------------------------------------------------------------------- Ja maar maakt eigenlijk niet uit. Principe is hetzelfde: je kunststof greep uit elkaar halen, delen passend dremelen en met een kwalitatief goede 2-componentenhars deze delen erin lijmen. Bij een chroomgreep met slot niet het cilindergedeelte eruit slijpen, dit kan gewoon blijven zitten. Last edited by michel.t : 16-07-2007 at 16:11. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Audi en oude vw is zelfde systeem, zie de how to |
|
||||
|
||||
![]() Dan moet ik er van af zien. Ik weet dat er voor de Golf 2 ook chromen klinken zijn gemaakt, en die passen dus wel direct.
Vind het wat te veel geld om er in te gaan zagen en vind het bovendien veel te zonde. Succes met de verkoop in ieder geval. Zijn in ieder geval mooie deeltjes en ik hoop dat ze hun weg vinden naar een mk1 of Audi en dus heel blijven. ![]()
|
||||
|
||||
![]() is goed
|
|
||||
|
||||
![]() gereserveerd
|