|
|||
|
|||
Co`s Garage Sales! (Met o.a GTI Motor TK)
Aangezien de rommel steeds hoger opgestapeld wordt moet er nu toch eens wat weg.
Goede thuiskomer met steek 4x100 Vraagprijs €10,- kop DX 8V motor Niet gereviseerd of iets!! Compleet met nokkenas erin. Vraagprijs €100,- Olie pomp Vraagprijs €15,- Kopling €15,- Dynamo`s Vraagprijs €50,- of T.E.A.B Orgineel uitlaat spruitstuk DX motor. Zit een barstje in maar ik denk niet dat hij lekt. Vraagprijs: Gratis Had je zelf voor iets een andere prijs in je hoofd mag je het ook gerust aan mij laten weten want er over praten is altijd mogelijk! Een beller is sneller! Tel: 06-38302703 (Gelieve niet na 22:00 uur bellen) Last edited by Co-Cabrio : 15-09-2007 at 10:07. |
|
|||
|
|||
upje voor onze co
|
|
|||
|
|||
de motorsteun graag
heb er al een mail over gestuurd |
|
||||
|
||||
Gebruiksaanwijzing en spelregels advertenties
Spelregels voor verkopers: Zorg dat in je profiel je woonplaats is vermeld, of dat dit in je advertentie staat.
|
|||
|
|||
@golf mkII 16v: Mail niet ontvangen
@Richard: Aangepast Let op!! Vanaf vandaag ben ik alleen telefonisch bereikbaar en niet via E-mail!!! |
|
||||
|
||||
super
|
|||
|
|||
pm dan maar proberen
|
|
|||
|
|||
Vanwege het slechte weer ben ik nog een nachtje thuis, maar morgen hoef je niet meer proberen PM`en want daar zal ik helaas geen reactie meer op kunnen geven aangezien ik geen internet tot m`n beschikking heb.
Echt alleen telefonisch dus |
|
|||
|
|||
Blok gereserveerd
en uppiee |
|
|||
|
|||
GTI motor verkocht!!