|
||||
|
||||
Net weer terug. viel me wat tegen. Ga nu naar de mac..
|
|
||||
|
||||
ook net terug. was niet bijzonder, wel nog de hele avond het zonnetje gezien. helaas niet genoeg om de baan goed droog te krijgen. alleen maar tractie-problemen gezien...
|
|||
|
|||
22 juni Street Legal Drachten (fotos).
Gister avond even naar drachten toe geweest.
Weer was echt klote, later klaarde het weer wat op. Maar vond het deze keer echt slecht geregeld. Hier wat fotos van het parkeer terrein.
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 23-06-2007 at 09:45. |
|
||||
|
||||
Ik vond het nog wel leuk even. We waren er rond 7uur, toen regende het. Zijn toen omgekeerd en naar de Mac gereden. Daar aangekomen bleef het droog en zijn we die kant maar weer opgereden.
Alleen jammer van de dikke drekbende daar, de auto is ZWART. En mijn sokken waren nat.. Zweiter, zag je polootje nog staan. Super die stoelen!!! En Richard, seinde jij met de lichten naar mij?
|
||||
|
||||
jup met de fiat, arnoud wou niet zwaaien, sander was goed gezelschap, lennart was in da house en nog veel meer bekenden
|
||||
|
||||
Ik wist niet dat je zo'n autootje had, anders had ik ook wel geseind
|
||||
|
||||
Ik heb het autootje überhaupt niet eens gezien!
Was wel weer ff leuk, jammer van de natte baan. Was naderhand smoordruk bij de mac trouwens!
|
||||
|
||||
Ja daar was het inderdaad gezellig druk.
Was ook een (Impreza) die met piepende bandjes wegging, politie stond op de hoek verscholen en die ging er gelijk achteraan
|
|||
|
|||
Iemand nog meer fotos gemaakt ?
|
||||
|
||||
lennart was wel in de house (althans zn jetta), dus hoop dat hij nog wat mooie beelden heeft!
|
||||
|
||||
Lennart had geen camera mee. Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar is de moeite niet waard. Ik vind het ook wel eens leuk de auto's in het echt te zien, ipv door een lens
|
|||
|
|||
Quote:
Idd gelijk heb je. Maar ben tog benieuwd naar je fotos
|
||||
|
||||
Nou, vooruit met de geit.
Leuk dat je even 2 fotootjes van de bus hebt geschoten
|
|||
|
|||
Mooie fotos benji.
|
|||
|
|||
super fotos jongens.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Vrijdag 22 juni jongstleden was er weer de eerste street legal night te Drachten..
oftewel de 402 meter sprint..[ Omdat ik wel nieuwsgierig was wat de gebrooeders weber op de kwart mijl zouden doen en Bernie de 16v g60 ook wel weeer eens de sporen wou geven besloten er heen te gaan. Ook Jeroen wou wel eens kijken wat er allemaal in drachten te zien was.. De baan was erg nat dus de eerste run weinig grip.Moest zelf tegen een amerikaan... De man reed in begin weg maar toen ik eenmaal grip had liep ik weer in.. Kwam neer op een tijd van 16,430.. De 2de run ging enigzins beter met een tijd van 15,085 tegen een bronzen audi s3 Bernie maakte 1 run met enorm weinig grip tegen een rs4 maar gooide toch hoge ogen door een eindsnelheid van 185 kmph.. Al met al even een leuke ervaring.. Hieronder een kleine impressie van de dag.. Meer foto's op www.vwteampg.nl onder foto's diversen have fun en ot de volgende keer mvg Vw team Pg crew |
|
|||
|
|||
Mooie fotos vw roadwarrior !!