|
|||
|
|||
verkocht
hoi allen ik verkoop me cabrio.
de cabrio heeft een 1.6 gti motor met 110 pk. heeft 183dkm gelopen. hier en daar nog wat las werk om hem mooi strak te maken. kokerbalken zijn goed niet rot meer en gelast. er zit apk op tot volgend jaar maart. intrieur ziet er nog heel goed uit. sport stuur. tieten tellers tot 220 km met toeren teller. goede uitlaat. staat op stalen wielen dus niet zoals op de foto op de ats cup wielen. kap is waterdicht en is van stof. zit een kaphoes bij. rijd en start zonder problemen. voor vragen pm me en je krijgt antwoord. vraagprijs 1500 euro. Last edited by rolf : 23-07-2007 at 16:14. Reason: verkocht |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
je hebt hem zelf toch pas net 2 maandjes?
|
|||
|
|||
geen ruimte om hem op te knappen en de g40 staat ook te koop zodat we van 3 naar 2 auto's gaan.
en als deze 2 verkocht zijn dan wil ik voor me zelf een corrie vr6 terug kopen. en me vriendin blijft in de golf 3 gti 16v rijden. en up Last edited by rolf : 27-06-2007 at 17:04. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
vaste prijs nu 1250 euro
|
|
|||
|
|||
wie ow wie ik heb een andere auto op het oog.
|
|
||||
|
||||
waar staat ie?
|
|||
|
|||
in enschede
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
is nog te koop.
zou iemand zondag komen en is nie geweest. een bod van boven de 1000 euro en we komen er uit. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
inruil mogelijk
|