#1
|
||||
|
||||
Rotor stuk VR6 onder het rijden hoe kan dat???
Was net mijn eerste testritje weer aan her doen en alles verloopt vlekkeloos nou denk ga ff beetje gas geven even de kompressor laten loeien en in 1x stotteren en knallen.
Ik stoppen en kijke zit de verdeelkap beetje scheef eronder kijken is de rotor de beide uitsteeksels eraf gebroken. Hoe kan dat heeft iemand een idee???
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#2
|
||||
|
||||
kan dat de verdeelkap er niet goed op heeft gezeten...als die er ineens scheef op zit kan je de gevolgen wel raden
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#3
|
||||
|
||||
Ja dat zat ik ook al te denken ,misschien met het werken onder de motorruimte even per ongeluk tegen de verdelerkap aangestoten waarschijnlijk .
;Morgen even een nieuwe halen bij asd !
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
ja scheef waarsch. was bij de kubel ook na 10 km naar de vaantjes....
|
#5
|
||||
|
||||
Ok toppie bedankt mensen.
Morgen lekker ff een nieuwe halen dan is ze morgen weer rijdbaar mijn schatje
__________________
Built NOT Fucking Bought |