#1
|
|||
|
|||
Wat kan het zijn
Oke Weet iemand meschien wat het volgende probleem kan zijn...
Heb laast dus me golf aan de praat gekregen na een hele tijd rotzooien,Ik had toen een probleem met me nokkenas dat die niet gelijk stonden na veel kutten en klote heb ik die gelijk kunnen krijgen maar toen deed ie niks meer.Alles toen terug gezet op oude stand en toen wou die eindelijk weer starten.. Eerst hadden we het probleem dat ie dus 3000 toeren stationair bleef lopen maar dat hebben we terug kunnen krijgen naar 1200.Nou toen bijna een uur die auto stationair laten draaien en ook af en toe wat hoger in stationair laten lopen.Toen wouden we er mee de weg op om op het industrie te testen..Nou alles ging goed we reden hem de tuin uit om vervolgens de weg op te gaan en daarna na 100 meter afslaan het industrie op..Nou die 100 meter redde ik maar toen ik me koppeling op wou laten komen en dus gas bij wou geven bleef ie hangen op 3000 toeren en me gaspendaal reageerde die niet op..Vervolgens kwam er een klap uit de uitlaat en de motor viel dood. Wij rustig de auto laten uitrollen,vervolgens motorkap open gedaan kijken of er niks mis was,Om vervolgens nog een keer te starten maar toen kreeg ik een enorme backfire.Kwam allemaal rook uit me luchtfilter... Toen de auto weer terug naar huis gesleept en sindsdien doet ie niks meer geen poging om aan te slaan of wat ..We hebben vonk en we hebben benzine,Driem staat perfect op tijd en onsteking ook.. Enigste wat ik me kan bedenken is dat er binnenin iets kapot is gegaan..We hadden daarvoor compressie gemeten en die was best wel laag 3 cilinders 7.5 bar en 1 cilinder 9 bar...We gaan vanavond weer meten om te kijken of er dus wat kapot is ..Maar weten jullie meschien ook iets.. Sorry voor het lange verhaal maarjah beter dat ik het goed uitleg dan kort en niemand er wat van snapt... |
#2
|
|||
|
|||
Nou net gemeten Heb het 2 keer gedaan en allebei de keren kwam ik nu op 10 bar uit...Allemaal waren ze rond de 10 bar,Vorige keer waren ze 7,5 ..Weet iemand hoe dat kan
|
#3
|
||||
|
||||
Vorige keer niet verkeerd gemeten?
Gaat om een Mk2 GTi? Maar je hebt compressie...ontsteking op tijd? Anders...bobine eens doormeten, misschien niet goed. Verdelerkap nakijken. Hoe heb je de timing staan? |
#4
|
||||
|
||||
was toch al een topic over? dacht dat je m weg zou doen?
__________________
sportklassiek klassieker forum |