Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-05-2007, 09:49
Edition-Blue Edition-Blue is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 4,434
Send a message via MSN to Edition-Blue
Default Vraag, gti motorblok !!

Kan je deze crossflow cilinderkop golf 2.0 gti soow op een
1.8 gti zetten van een golf 2
En moet je ook iets aanpassen.

Wie kan me hier antwoord op geven.

Hier een foto.

__________________
Golf2 gti vr6 edition blue
Golf2 gti 20vt edition blue
Golf6 gti R
Reply With Quote
  #2  
Old 24-05-2007, 12:39
Mikkla Mikkla is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 241
Default

Tuurlijk niet!! Dat geel is toch geen gezicht!!

Sorry, grapje, ik weet het niet..
Reply With Quote
  #3  
Old 24-05-2007, 12:40
Edition-Blue Edition-Blue is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 4,434
Send a message via MSN to Edition-Blue
Default

Nee gele is geen gezicht.
Maar kan altijd gepolijst worden.
__________________
Golf2 gti vr6 edition blue
Golf2 gti 20vt edition blue
Golf6 gti R
Reply With Quote
  #4  
Old 24-05-2007, 12:45
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 6,325
Send a message via MSN to Erik
Default

Quote:
Originally Posted by Mikkla
Sorry, grapje, ik weet het niet..

waarom post je dan iets uberhaupt

Denk dat je in de knoei komt met de compressie/kleppen, en een 2.0 8v heeft naar mijn weten een onderblok wat hetzelfde is als een 1.8 16v. Koelkanalen zullen dan ook wel verschillend zijn.

Waarom wil je die kop erop zetten ??
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One
'10 Audi A4 B8 Avant
Reply With Quote
  #5  
Old 24-05-2007, 12:58
RKR's Avatar
RKR RKR is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 281
Send a message via MSN to RKR
Default

Misschien dat het met de kleppen en de compressie nog wel wil. Maar je zal wat dingen moeten verleggen, zoals alle aansluitingen vooraan op de kop. Die zitten nu aan de zijkant. Ik zou zeggen, ga er eens kijken en vergelijk met een (oude) 8v GTi kop van een Golf 2.

Ik denk dat hij de kop erop wil om vermogen te winnen...heb ik dat goed? Als de GTi verder standaard is, zal het niet veel uitmaken. Maar je kán er wat meer vermogen uit halen dan met een standaard kop.
Reply With Quote
  #6  
Old 24-05-2007, 16:31
The Green The Green is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 224
Default

wat ik er van weet is dat het gewoon past. Er zit 1 olie of waterkanaaltje dat niet 100procent overeenkomt, maar dat los je op door de koppakking (of die vd 1.8 of die vd 2.0, moet je effe proberen)

compressie enzo zou hetzelfde blijven, iig toch op een pg onderblok.

waterslangen zal je moeten maken, want die passen natuurlijk niet meer.
Het zou al bij al een redelijk simpele klus moeten zijn
Reply With Quote
  #7  
Old 24-05-2007, 16:56
carbreaker de autosloper carbreaker de autosloper is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,368
Default

in de auto cross is het ook bekend en zie je ze regelmatig...
__________________
quintus.....de grote race
Reply With Quote
  #8  
Old 26-05-2007, 21:37
Edition-Blue Edition-Blue is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 4,434
Send a message via MSN to Edition-Blue
Default

Ok bedankt voor de info.
Zal er nog even over nadenken of ik zoon kop ga kopen.
__________________
Golf2 gti vr6 edition blue
Golf2 gti 20vt edition blue
Golf6 gti R
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum