#1
|
||||
|
||||
Nieuw G50 (der ecodyno)
Ik kwam net op een duitse site de toekomst van de g-lader tegen:
De G50 G50 ecodyno Kijk en oordeel zelf, ben benieuwd of dit echt is of niet. |
#2
|
||||
|
||||
zou wel erg leuk zijn. Voorsprong door techniek dus niet alleen voor Audi maar ook voor VW
Jaren 80 en nu weer........best vet |
#3
|
|||
|
|||
Het is echt, maar niet nieuw...
"Toekomst" van minimaal 10 jaar geleden, maar zover ik weet nooit echt een succes geworden.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#4
|
||||
|
||||
Dan zijn we nu dus "back to the future"
|
#5
|
|||
|
|||
Project is allang afgeblazen.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#6
|
||||
|
||||
jammer...
|
#7
|
||||
|
||||
Er bestaat toch ook een G80, gemaakt door vw om te testen maar nooit uitgebracht (erg jammer, wil ik wel op mijn g60 schroeven )
__________________
Cheap and Fast = Not Reliable Cheap and Reliable = Not Fast Fast and Reliable = Not Cheap |
#8
|
||||
|
||||
Dubbel geblazen TSI van Volkswagen
240 Nm en 170 pk uit een 1.4'tje
Volkswagen heeft toch weer een compressor geintroduceerd en dat in combinatie met een turbo. Dubbel geblazen TSI van Volkswagen
__________________
Polo Coupé G40 '91 Vento GL TDI '97 Mijn Polo G40 Als alle mensen met al hun wensen en al hun gebreken zichzelf eens bekeken, dan zouden ze het praten over anderen wel laten. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
en dat idee stamt af van de LANCIA DELTA
__________________
kopbewerking ,pm |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, staat n.l. in het artikel wat je krijgt als je de link aanklikt.
__________________
Polo Coupé G40 '91 Vento GL TDI '97 Mijn Polo G40 Als alle mensen met al hun wensen en al hun gebreken zichzelf eens bekeken, dan zouden ze het praten over anderen wel laten. |
#11
|
||||
|
||||
kan wezen hoef ik het artikel niet voor aan te klikken (loop al een tijdje mee in de autotechniek)
__________________
kopbewerking ,pm |