|
||||
|
||||
Coole optie... op een opel
|
|||
|
|||
zit idd op de nieuwe corsa.
Wel heel mooi bedacht. Alleen iets van €800 extra meende ik. |
|
||||
|
||||
Weg reservewielbak en ook geen mogelijkheid meer voor een trekhaak (als je deze wilt).
|
|
||||
|
||||
Jammer dat er geen trekhaak meer onder kant, maar och wat mag zo'n corsa nou eigenlijk trekken?
|
||||
|
||||
Quote:
9 van de 10 mensen neemt een trekhaak op een kleine auto vanwege de fietsdrager
|
||||
|
||||
Och... wie wil er nu zo'n corsa?
|
||||
|
||||
Dat weet ik wel, dat die trekhaak er vaak daarom op zit. Maar met deze oplossing heb je dus alleen maar een fietsendrager. Met een trekhaak kun je een aanhangwagen met tuinafval naar de stort jagen. En daarbij is die fietsendrager ook wat duurder als enkel de aanschafprijs. Je zit als bejaarde immers met je oude fietsendrager in je maag. Die zo goed als niks meer op brengt...
Maar wel leuk bedacht, keer wat anders! |
|
||||
|
||||
Niemand hier snapt het he... Dat is voor als die Opel je laat staan, dan kun je naar huis fietsen
|
|
|||
|
|||
Quote:
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Leuk bedacht, jammer van de uitvoering...
|
||||
|
||||
Leuk bedacht, leuk uitgevoerd.
Azijnpisserts hierboven hebben waarschijnlijk zelf niet eens een trekhaak En de prijs? Ach: de meerprijs van accesoires wel eens aandachtig bekeken? Toerentellertje? 'Dat is dan het Active pakket van 2500,- euro, maar dan heeft u ook direct een aluminium-look-afdek-plaatje-op-de-pookknop, en een chroom-look-uitlaat-sier-stukje, en een set afwijkende wieldoppen.. '
|
|
||||
|
||||
Sjampoo, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik zie mijn Opa en Oma zo'n auto niet kopen. Misschien als een Peugeot 407 het ook had, dan wel... (hebben ze nu).
|
|
||||
|
||||
ik snap dat gezeur niet.. ten eerste wil hier niemand een opel, en ten tweede gaan we ook niet op de fiets, dus in beide gevallen: N.V.T
|
|
||||
|
||||
Vind het leuk bedacht en zeker voor de iets oudere mensen die lekker naar Veluwe willen. Inderdaad zal je met een Corsa geen caravan of aanhanger trekken...
Is dat trouwens niet die dame van Campinglife?? |
|
||||
|
||||
Opzich niet verkeerd bedacht nee, je hebt tenslotte mensen die nooit met een aanghanger rijden. Maar wel fietsliefhebber zijn, deze mensen hebben vaak ook geen bepaalde automerk liefde zoals wij. Zou het zelf alleen nooit hoeven, te eerste het is een opel, en ten tweede voor mij is het onhandig.
_________________ Golf 1 '83 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
Quote:
waarom zou je dat weten?
|
||||
|
||||
Quote: