|
|||
|
|||
Verschil gl en cl
ik weet niet of het al is besproken geweest maar ik kon niet derekt iets vinden.
wie zou mij namelijk kunne zeggen wat de verschillen zijn tussen een golf cl en een golf gl dank groetjes obi |
|
||||
|
||||
Ik heb een Jetta MKII van 88 het enige verschil dat ik direct kan zeggen zijn chrome stripjes rond de ramen en een extra chrome siersterip in het interieur.
Koffertje is ook helemaal voorzien van matten en voor de rest mss iets confortabelere zetels maar daar ben ik eigenlijk niet zo zeker van Groetjes
|
||||
|
||||
-In delen neerklapbare achterbank
-kofferbakverlichting -dashboardkastverlichting (goeie voor scrabble) -chrome randjes om ramen Voor zover ik me kan bedenken is dat het zo'n beetje :P |
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties.
zit er op een gl geen centrale vergrendeling? en is de bestuurders stoel niet in hoogte verstelbaar? of heb ik het mis jeetje ik zou liever een gl hebben als ik dit zo hoor |
|
||||
|
||||
Volgens mij waren dat allemaal opties.
In mijn 85'er GL zit iig geen in hoogte verstelbare stoel (helaas, zit nu met m'n hoofd tegen het dak aan ) |
|
|||
|
|||
aa ok dan moet ik het verkeerd op hebben
zelf droom ik van een golf mk2 gti 16v full option maar het zal denkek een droom blijven [cry] |
|
||||
|
||||
ik heb ook een in de hoogte verstelbare zetel dat was ik al helemaal vergeten
maar mijn zetels kan ik niet naar beneden klappen
|
||||
|
||||
deelbare achterbank
hoogte verstelling bststoel chrome rond ramen bekleding in kofferbak chrome rond grille dashverlichting kofferverlichting .. meer zou ik zo niet durven zeggen ik heb ook een GL gehad, die had al die prullen erop zitten, wel geinig |
|
|||
|
|||
kofferverlichting heb ik ook in mijn golf CL (bwj 85) (alleen doet ie het niet). Maar dat kan natuurlijk ook achteraf zijn ingebouwd.
En wat bedoeld Misha precies met dashverlichting? Dat is toch altijd lijkt me? |
|
||||
|
||||
Dashboardkastje verlichting...
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik niet was mss een extra optie
|
|||
|
|||
Mijn Jetta 91 GL
-Centrale vergrendeling -Dashboard kastje verlichting (met schakelaartje dat ik pas na 11 maanden vond en sindsdien dus verlichting heb ) -hoogte verstelbare bestuurdersstoel -kofferbaklichtje -middenarmsteun + bekerhouder achter -chrome stripje over dash -toerenteller -en zal vast nog wel iets vergeten zijn...
|
||||
|
||||
deelbare achterbank? heb ik nog nooit gezien op mk2.. pics?
|
|||
|
|||
Quote:
Extra optie Een golf is fabriekaf heel karig bedeeld met extra's Als je een speciale uitvoering heb dan zit er meer op[Edition/miljonair] |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan een jetta niet |
|
||||
|
||||
dat een jetta dat niet kan snap ik, maar ik heb heel wat interieurtjes in mijn golf gehad, maar nooit een deelbare achterbank gezien..
|
|||
|
|||
Als het goed is heeft [djinn 4 fun] maarten er een in zijn golf!
|
|
||||
|
||||
Niet echt duidelijk, maar je ziet wel het verschil tussen de 2 delen. |
|
|||
|
|||
ik heb ook nog z'n deelbaare achter bank liggen uit een amerikaan
zat bij de recaro's die ik toen kocht |
|
||||
|
||||
Heb een week of wat geleden ook nog een Recaro interieur verkocht van een Golf MKII, ook met een deelbare achterbank.