|
||||
|
||||
nieuwe ouwe veewee van veebee
vandaag heeft bj(veebee) een nieuwe oude vw gekocht , een 68-er t2a panel..
de plannen: een dakrek en slammen! |
|
||||
|
||||
mooie bus ziet er nog zeer redelijk uit.
veel rij plezier ermee. |
|
||||
|
||||
Helemaal origineel (lak en plaatwerk)!!!
Goeie plannen, succes ermee.
|
||||
|
||||
tering dies strak
|
||||
|
||||
kan iemand deze aan de grond fotoshoppen?
|
|
||||
|
||||
Ziet dur netjes uit!!!
|
||||
|
||||
Hee BJ , nette bus zo te zien!
Komt deze auto uit Italie? Ik stel deze vraag vanwege de rode streep op de motorklep? Italiaanse bussen hebben deze strepen vaak.
|
||||
|
||||
Hee, die heb ik vorige week nog bij Evamclassics zien staan !!
Viel mij op dat het een erg harde T2a was .. geluk ermee Bert Jan !!
|
||||
|
||||
Quote:
Die foto's zijn ook bij evam classics gemaakt als ik het goed zie. Hij heeft altijd aardig wat busjes staan of niet? Ik heb mijn kever een paar jaar geleden ook bij hem gekocht |
|
||||
|
||||
Quote:
hee Wouter, ja is inderdaad een italiaan en inderdaad een strak ding, ik laat hem zo, wordt alleen verlaagd (maar kan chris weer eens niet te pakken krijgen ) en er komt italiaanse reclame op, ja komt bij evamclassics vandaan Last edited by veebee : 16-04-2007 at 16:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
helemaal goed!ik wist dat ook niet namelijk, schint dat bedrijfsauto's dat horen te heben in italïe, leuke wetenswaardigheid, én een goede reden om hem vooral te laten zitten! |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze italiaanse Spijl heeft er voor ook 1.
|
||||
|
||||
Quote:
klopt hoort er voor ook nog op, bij de mijne zat die er wel ik zal hem wel even bij kleuren |
|
||||
|
||||
Damn! Strak zeg!
|
||||
|
||||
de vooras is er onderweg, en ligt bij slammed panel..
bj heeft hierdoor mooi de ruimte om de onderkant aan te pakken: zo zag het er uit na heel veel jaren italiaans stof. moet zeggen dat ie zeer hard is aan de onderkant, weinig plekjes die slecht zijn. en zo als ie gestraald is: |
|
||||
|
||||
Wel vet en ziet er weer goed uit na een straalbeurtje
|
||||
|
||||
Quote:
beetje laat, maar k heb het ff geprobeerd en er konden ook wel nieuwe pattas onder
www.hardleers.net | Photography//design//art//people Last edited by maartenunplukt : 06-05-2007 at 11:26. |
|
|||
|
|||
Quote:
Waar heb je hem laten stralen? Of zelf gedaan?? Ik zoek nog een adres om te laten stralen??! gr Martin Last edited by evilnyntje : 07-05-2007 at 14:41. |
|
||||
|
||||
straalapparaat gehuurd en zelf gedaan..
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Er komt steeds meer luchtgekoeld in het oosten van het land. Heel goed bezig!