![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb vandaag m,n onderdelen naar de verchromerij gebracht ,alleen kreeg ik m,n rembekrachtiger mee terug omdat die niet verchroomd kon worden .
Volgens hem moet ie gedemonteerd worden omdat als ie in die zuurbaden gaat voor het reinigen het binnenwerk kan beschadigen . Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen , heb al veel forumers gezien die ook een chromen rembekrachtiger hebben . Kan iemand me verder helpen , alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uit elkaar halen zal lastig worden...zou je ,m rondom moeten openbuigen,maar of je hem dan weer luchtdicht krijgt...
![]() wil ook wel weten hoe ze dat doen eigenlijk! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gewoon in elkaar laten zitten en goed afdoppen heb ik ook gedaan, uit elkaar krijg je zo'n ding volgens mij nooit.
|
|
|||
|
|||
![]() Einzer ,hoe deed jij het dan met de kant waar de remstang aan zit , wat naar het rem pedaal gaat .Daar zit onderandere een rubber wat er niet uit kan.
En waar heb jij het aan de voor zijde mee afgedopt ?? Kan je me daar misschien het verlossende antwoord op geven ![]() ![]() Alvast bedankt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aan de zijde van de remstang had ik hem gewoon afgeplakt, en de gaten had ik afgedopt met hard plastic bussen, had een maatje van me gedraaid op zijn werk.
|