|
||||
|
||||
interieur golf type III
weet iemand of dit interieur ooit origineel in een golf III variant heeft gezeten, gezien de hendels om de stoelen te kantelen heb ik mn vraagtekens?? maar misschien ook wel standaard bij een Recaro interieur
|
|
||||
|
||||
recaro's zijn (bijna ) altijd kantelbaar
|
||||
|
||||
volgens mij niet, maar het zou best een optie kunnen zijn geweest
wat voor uitvoering variant is het? |
|
|||
|
|||
ik heb een 95 GTI 16v origineel nederlands, met 5 deuren en exact hetzelfde interieur...
Ik heb me ook al afgevraagd of origineel is, maar een monteur bij dealer wist me te vertellen dat het een optie geweest is.... ????? Ik wil het antwoord ook weten.. |
|
|||
|
|||
up!!! Niemand die iets weet???
|
|
||||
|
||||
ik heb het interieur ook maar het is gewoon een GTI inerieur met als extra optie de Recaro's (in de MK3 altijd klapbaar). Aangezien de variant niet in GTI is geleverd lijkt het me dus niet origineel. In Duitsland is de variant echter wel in VR6 geleverd maar ik weet niet of dat ook met deze interieur print was Als het goed is dan is de bevestiging van de variant achterbank anders dan bij de normale hatchback versies. Misschien dat je hier iets terug kunt vinden
Zeer fijn interieur verder Voor mij niets anders meer dan Recaro! |