|
||||
|
||||
wie wil voor mij photoshoppen
hallo wie wil het volgende voor me photoshoppen. Ik denk erover om onder mijn type1 de onderstaande stalen velgen te gaan zetten. Kan iemand ze door middel van deze foto's onder mijn type 1 zetten.
bij voorbaad dank, grts Ronald foto;s even van stijn geleend |
|
||||
|
||||
Doen!
|
|
||||
|
||||
hey mooi werk man, bedankt voor de fotoshop. Ik vindt het ook erg mooi lijken. Mischien de velgen nog een klein tintje donkerder maken. Ik heb nu 16 inch gepolijste velgen. Nu nog even denken wat ik ga doen. Dit of de gepolijste velgen laten zitten
grts |
|
||||
|
||||
zeker die gepolijste velgen laten zitten ik weet dat sommige dit niet mooi vinden, maar ik vind het wel gaaf! misschien die stalen velgen in de winter? ze staan wel mooi, maar vin die gepolijste toch mooier
|
|||
|
|||
Die stalen velgen zijn inderdaad vet, maar ik denk dat de originele GTI stalen velgen nét iets beter staan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
als je die velgen van jou weg doet mag je me een pm sturen.. kom ik ze wel gratis ophalen
|
||||
|
||||
Die gepolijste laten zitten! Echt retegaaf! . Zeer leuke originele combinatie zo!
|
||||
|
||||
bedankt voor de complimenten. Denk dat ik de gepolijste velgen maar laat zitten. Maak mischien voor de grap en/of afwisseling wel een paar verbrede stalen velgen. Mischien leuk voor in de winter. Heb er nu winterbanden onder maar dat hoeft ook niet meer want ben hem nu niet meer nodig voor het werk
|
|
||||
|
||||
hey, ronald als ik jou was liet die gepolijste wielen zitten.
maar dat had ik je al verteld! groeten wim |
|
||||
|
||||
Ha die wim,
Ik laat ze er wel onder zitten, ben jij ook weer tevreden ja ha ha. En nog een beetje vorderingen gemaakt met de gtd ? Grts |