|
||||
|
||||
60 jaar Volkswagen in NL
Vandaag op het bedrijfsuitje geweest voor alle medewerkers van VW in de Efteling. Dit was ter ere van het 60 jarig bestaan van VW Nederland. Hier een aantal foto's.
foto's toegevoegd voor luie hond ernst Last edited by Tjaap : 18-03-2007 at 18:27. |
|
||||
|
||||
foto`s?
|
|
|||
|
|||
Mooie bus!
|
||||
|
||||
mooi spul . erg nette oldies
|
||||
|
||||
Ik vond het best wel geslaagd, ik had verwacht dat het de hele dag zou regenen. Gelukkig heb ik ook nog even van de zon kunnen genieten
|
|
||||
|
||||
Ik was er ook, de meeste attraktie's daar accelereren sneller dan mijn auto's
Op de terugweg stond er nog een Golf 3 af te branden op de snelweg. Blijkbaar geen VW medewerker want hij stond aan de andere kant van de snelweg.
|
||||
|
||||
Mooie kever en vooral een hele mooie bus
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vond het weer ook meevallen idd. Leuke dag gehad iig. Op de parkeerplaats stonden ook nog wat leuke modellen, alleen ik had geen zin om die helemaal af te struinen . |
|
||||
|
||||
Was idd een gezellige dag, nog mazzel gehad met het weer!
Prima geregeld, had trouwens niet verwacht dat het zo druk zou zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wel, Nederlanders en gratis . Leuk om te zien dat er meer mensen van het forum waren. |
|
||||
|
||||
Ik heb maar voor 14 euro aan snoep gekocht, omdat ik anders m'n bonnen niet op kreeg... Ik voel me nu al enigzins beroerd van
Die Cross Touran was trouwens wel een erg gaaf dingetje |
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom heb ik nu een knuffel van een schildpad |
|
||||
|
||||
Was zeker een leuke dag ,het weer zat een beetje tegen maar verder prima vermaakt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voortaan effe de bonnen lezen,ze waren tot Oktober geldig. |
|
||||
|
||||
Quote:
en daar maakt ernst weer geen foto van???
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Jaap, ik heb niet zoveel met die nieuwe modellen . Stond vast voor bij de entree. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat wist ik wel maar voor die tijd kom ik er toch niet weer..... |
|
||||
|
||||
Leuk spul, vrienden van me zijn ook geweest. Die T1 en Kever staan normaal in de showroom in Leusden.
|
||||
|
||||
Quote:
Of bij een dealer, heb die kever bij van Udenhout een keer gezien en in Leusden de T2 in de garage onder het gebouw. |
|
||||
|
||||
Ze worden inderdaad ook uitgeleend.